Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det virker vanlig å ha flere vogner opp gjennom pr barn. Jeg har kun brukt en hele tiden, det var Britax smile 3, det har ikke slått meg å bytte den ut, hvorfor, når eller til hva bytter folk vogner?😅

Anonymkode: 836d9...23d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mote? For mye penger he he. Vi har en på 4 år og brukt samme vogn i 4 år. 

Et på vogn gruppe og vet folk har i løpet av 4 år har kjøpt sånn 20 vogner...de selger de etterpå da 

Men vet folk kjøper uten eks se om de får plass i bilen, om de er gode å kjøre..noen vogner passer bare til barnet er eks 1 år så må de bytte. Emajung eller hva det heter er jo et populært merke.

Tror mange bare går etter hvor fine de ser ut

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte vogn på Finn uten å vite hva som er en god vogn for oss. Kommer nok ikke til å bytte den ut (for late😂) men jeg ser flere ting jeg ønsket var annerledes på den. Feks bedre demping til trilling på grusvei. Jeg er heller ikke så fan av sportsdelen. Så jeg forstår godt at endel byttet vogn underveis…

Anonymkode: 195f8...abb

Skrevet

Jeg har to vogner. En simo til turtrilling, og en vogn som har plass i bilen. Brio ett eller annet.

Skrevet

Samme grunn som menn bytter biler

AnonymBruker
Skrevet

Så enkelt som at vognen ikke passet oss eller vårt bruk.

Vi har fore vogner nå.

Kun to av de vi er fornøyde med, de to andre skal selges

Anonymkode: dd0b9...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en vogn med førstemann og den hadde noen ting jeg ikke likte, så byttet den med en annen til andremann. I tillegg har vi en yoyo som vi bruker på reise. 

Så vi har jo ikke byttet noe særlig, men er nok en del som har en som passer på kjøpesenter, en til bhg soving, en som sportsdelen ikke var så bra som de trodde. Og det er vel så mye penger i omløp i Norge enda at man i stedenfor å «stå i det». 

Anonymkode: c0e25...b0d

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk av å google før jeg fikk barn var også at det var helt normalt med 3-5 vogner i løpet av brukstiden. Her er vi på samme vogn 4 år senere, brukt til 2 barn. Har i tillegg en sykkelvogn, men det blir jo et litt annet bruk igjen.

Min erfaring med de venninne mine som skulle være smart å kjøpe på finn, endte med å kjøpe flere vogner fordi det enten var noe galt med de, de var ikke fornøyd osv osv. 

Anonymkode: a8415...3bb

Skrevet

Vi er på vogn nr.3 nå, men det er fordi første var arvegods og en av metallstengene knakk, så da gikk det ikke an å bruke den mer. Vogn nr.2 ble også ødelagt etter veldig kort tid, kontaktet Stokke og fikk pengene tilbake. Å da kjøpte vi en helt annen vogn som vi bruker nå. 

Men, det er jo sinnsykt vanskelig å finne den perfekte vogna, som er akkurat det man vil ha 😅 så er vel mange som kjøper vogn, er ikke fornøyd, og kjøper ny 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg har litt inntrykk av at mange kjøper vogn på impuls ut av popularitet/utseende/pris, uten å nødvendigvis gjøre undersøkelser på hva slags kvaliteter hver enkelt vogn har og hva eget behov er. Er man ikke bevisst på antatt eget behov og hva som tenkes å være viktig for eget bruk, så kan man nok lett gå igjennom endel vogner før man lander på det som fungerer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette lurer jeg også på. Jeg kjøpte en dyr fin vogn til førstemann. Den har vært i bruk i 7 år nå og er fortsatt hel og fin! Jeg er en trofast triller og har ingen planer om å bytte den ut :)  har aldri prøvd andre vogner

Anonymkode: f7d63...624

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, dette lurer jeg også på. Jeg kjøpte en dyr fin vogn til førstemann. Den har vært i bruk i 7 år nå og er fortsatt hel og fin! Jeg er en trofast triller og har ingen planer om å bytte den ut :)  har aldri prøvd andre vogner

Hvilken er det?😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvilken er det?😃

Emmaljunga Edge Duo :D 

Skrevet

Jeg testet mange forskjellige med første barnet før jeg fant en som passet meg og mitt bruk best mulig. Hatt den vogna med de 2 andre også. 

AnonymBruker
Skrevet
Myml1 skrev (2 minutter siden):

Jeg testet mange forskjellige med første barnet før jeg fant en som passet meg og mitt bruk best mulig. Hatt den vogna med de 2 andre også. 

Kan dere ikke oppgi hvilken det er da, blir jo nysgjerrig 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan dere ikke oppgi hvilken det er da, blir jo nysgjerrig 😅

Anonymkode: 836d9...23

favoritten min er ikke i salg som ny lengre, baby jogger City premier . Den er veldig allsidig, og så elsker jeg ergonomisk sittedel. Gigantisk kurv under, hadde til og med plass til 2åring i den kurven 😂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Bugaboo, en Thule dobbelvogn og en Yoyo reisevogn. Alle har ulike bruksområder, så tenker ikke at det for mye egentlig hoho.

Anonymkode: 95a34...51c

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor folk har mange barnevogner, men det er kanskje fordi vogn var annerledes i bruk enn det man hadde sett for seg? Jeg hadde holdt ut med mangelen for å spare mange tusen, men andre ser annerledes på det, eller det vlir et større problem.

Vi har barnevogn og sammenleggbar trille som tar lite plass i bilen. Ulike bruksområder.

Anonymkode: d17ea...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri funnet én vogn som tilfredsstiller mine kriterier. Feks elsker jeg emmaljungaen vår, men den ble for kort lenge før barnet sluttet å sove. Samt at den tar mye plass i bil.. 

Derfor har vi flere ☺️ Har såklart ikke kjøpt alle nye da. Finnes mye fint på Finn.no

Anonymkode: f54f3...3a5

Skrevet

Ulike behov og at behovet endrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...