Gå til innhold

Omgangsyke mage uten diaré eller oppkast?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svært slapp med utmattelsesfølelse og har vond mage med smerter og kvalme som kommer og går. Føles som diaré mage, men har normal avføring. Jeg er heller ikke kvalm nok til at jeg må spy. I det jeg tror at snart spyr jeg, så går kvalmebølgen over. Slik har det vært i ett døgn nå. Kan det være omgangsyke likevel?

Eller kan det være et vanlig virus i kroppen og at mage/tarm symptomene bare er en følge av det?

Dette minner veldig om slik jeg hadde det med Corona-Omikron i fjor…bare da var jeg enda dårligere med høy feber og enda sterkere hode-og muskelverk. Og diaré.

Har tatt Corona test og den var negativ.

Noen som har hatt noe lignende?

Anonymkode: d8a5d...602

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har (når jeg får omgangsyke fra barna) -mye smerter i magesekken og er ganske uvel. Men aldri får jeg løs mage eller oppkast. Bare kjempe ekkel følelse i mellomgulvet og klarer ikke spise. Jeg føler meg som når jeg hadde hypermesis. Samme formen.. tror man kan ha det uten at d kommer ut likesom man kan ha oppkast å diaré.. men åsså mange virus kan gjøre deg uvel .

Anonymkode: 90ee6...cce

• Liker 1
Skrevet

Vil tro at da hadde folk aldri blitt friske igjen hvis de hele tiden skulle resmitte seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...