Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann! Jeg fant ut for et døgn siden at jeg er gravid jeg.... litt skummelt! Og den største overgangen nå i begynnelsen blir vel at jeg må slutt å røyke.... det er litt skummelt det også, for jeg er ike helt rolig om dagen :lol: Men jeg prøver virkelig..... *sukk*

Noen tips som kan hjelpe?

Hilsen meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer kjempe mye :wink:

Du får tenke på den lille hver gang du får lyst på en røyk, tenk hva du utsetter den for, da får du vel ikke lyst på en røyk??

Skrevet

hejsa først et stor tillykke :D

jeg røg også før jeg blev gravid, men det var ikke noget problem at slutte for jeg var så kvalm i begyndelsen, at når jeg røg min morgen smøg og tog min kaffe så var det ud på wc kasteop, så jeg har ikke røget siden april i år og har stadig ingen trang til det, heldigvis har ikke haft brug for at bruge tyggegummi eller ligende, så lykke til, er måske også så heldig at ingen omkring mig ryger jeg var den eneste i familien som røg...

Skrevet

Lykke til og GRATULERER!!! Dette går nok så bra!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg bare at jeg har vært røykfri i 14 dager!!!! :briller: Det er jeg nemlig ganske stolt av, og det er det som får meg til å ikke sprekke.

Jeg sluttet den dagen jeg fikk greie på at jeg var gravid... etter 16 års røyking!!!! Det var ikke akkurat lett det nei. Det verste for meg er jobben der det er så vannvittig hyggelig å gå ut og røyke. Tips: Jeg blir fortsatt med de ut, men når de røyker tygger jeg på ett eller annet. En annen vanskelig situasjon er når jeg er på besøk hos venner som røyker inne. Da bruker jeg god tid på koppen og trekker inn deilig lukt av kaffe / te / kakao eller noe.

Det er ikke lett, men det er ikke umulig heller- du må bare bestemme deg.

De første 6 - 10 dagene er verst. Etter 14 dager tenker jeg nesten ikke på det engang!! Bare planlegger barnerom nå :lol:

Lykke til... og gratulerer :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann! Det er meg igjen.... Åhhh det er så utrolig vanskelig å ikke røyke! JA jeg VET at jeg ikke bør, og hvor skadelig dette er! MEN.... Jeg er så amper at.... Men jeg prøver virkelig! Vil jo ikke at jeg skal ødelegge dette lille vidunderet inne i meg.....

Men bortsett fra dette, så er jeg så redd...... Vet jo ingen ting! Dessuten må vi framskynde bryllupet også.... og blir ikkke mindre stressa av det... Men det er best! Ser ikke for meg å amme i brudekjole :hoho:

Vel, vel.... så må jeg fortsette min kamp mot røyken! :oops:

Skrevet

hei så skriver jeg lidt igjen

prøv at ikke ryg, jeg røg ikke med min første, men røg med min nr 2, og jeg angre som en hund på at jeg gjorde det, hun var mindre ofte syg da hun var lille, og veldig svaglig, røg så ikke med nr 3 og hun var også en stor stærk tøs, så jeg er sikker på at det var min skyld at hun var så svag som baby, hun var også den eneste som fik allagi overfor dyrehår,

så tænk dig godt om......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...