Diana Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Jeg synes det er gøy å massere og har eget massasje bord. Jeg har lyst til å ta kurs, men jeg må spare opp. Jeg har blitt spurt om hva jeg tar for å massere. Er helt på hobby nivå, så kjenner jeg er veldig usikker. Noen som har erfaring eller vet hva andre amatør massører har tatt?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Kan du ikke ta en undersøkelse på hva massasje plassene rundt om i byen din betaler for? Også legger du deg noe under dette? Tenker det er mer seriøs bakgrunn for prisen enn å spørre på en anonym forum side. Anonymkode: e933d...f15
Diana Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan du ikke ta en undersøkelse på hva massasje plassene rundt om i byen din betaler for? Også legger du deg noe under dette? Tenker det er mer seriøs bakgrunn for prisen enn å spørre på en anonym forum side. Anonymkode: e933d...f15 Jeg tenkte jo at det muligens var andre her inne som har drevet med/driver med massasje som hobby da. Men har også sjekket prisene rundt om
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 min venninne går til ei Thaidame som har et lite studio i Oslo. Betaler hun svart, og får hun det til 500 kr timen. Går ut i fra denne Thaidamen er kurset og en del erfaring, så kanskje ligge under det. 300 kr i timen til å starte med? Anonymkode: 1bdf8...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå