Diana Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg synes det er gøy å massere og har eget massasje bord. Jeg har lyst til å ta kurs, men jeg må spare opp. Jeg har blitt spurt om hva jeg tar for å massere. Er helt på hobby nivå, så kjenner jeg er veldig usikker. Noen som har erfaring eller vet hva andre amatør massører har tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 Kan du ikke ta en undersøkelse på hva massasje plassene rundt om i byen din betaler for? Også legger du deg noe under dette? Tenker det er mer seriøs bakgrunn for prisen enn å spørre på en anonym forum side. Anonymkode: e933d...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan du ikke ta en undersøkelse på hva massasje plassene rundt om i byen din betaler for? Også legger du deg noe under dette? Tenker det er mer seriøs bakgrunn for prisen enn å spørre på en anonym forum side. Anonymkode: e933d...f15 Jeg tenkte jo at det muligens var andre her inne som har drevet med/driver med massasje som hobby da. Men har også sjekket prisene rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Del Skrevet 5. april 2023 min venninne går til ei Thaidame som har et lite studio i Oslo. Betaler hun svart, og får hun det til 500 kr timen. Går ut i fra denne Thaidamen er kurset og en del erfaring, så kanskje ligge under det. 300 kr i timen til å starte med? Anonymkode: 1bdf8...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå