Gå til innhold

Pris for massasje

Diana

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er gøy å massere og har eget massasje bord. Jeg har lyst til å ta kurs, men jeg må spare opp. Jeg har blitt spurt om hva jeg tar for å massere. Er helt på hobby nivå, så kjenner jeg er veldig usikker. Noen som har erfaring eller vet hva andre amatør massører har tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du ikke ta en undersøkelse på hva massasje plassene rundt om i byen din betaler for? Også legger du deg noe under dette?

Tenker det er mer seriøs bakgrunn for prisen enn å spørre på en anonym forum side. 

Anonymkode: e933d...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan du ikke ta en undersøkelse på hva massasje plassene rundt om i byen din betaler for? Også legger du deg noe under dette?

Tenker det er mer seriøs bakgrunn for prisen enn å spørre på en anonym forum side. 

Anonymkode: e933d...f15

Jeg tenkte jo at det muligens var andre her inne som har drevet med/driver med massasje som hobby da. Men har også sjekket prisene rundt om 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

min venninne går til ei Thaidame som har et lite studio i Oslo. Betaler hun svart, og får hun det til 500 kr timen. Går ut i fra denne Thaidamen er kurset og en del erfaring, så kanskje ligge under det. 300 kr i timen til å starte med? 

Anonymkode: 1bdf8...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...