Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Voksen mann med barn som vil flytte sammen etter svært kort forhold, hva kan årsaken være ? 

Ikke på jakt etter barnevakt ihvertfall, men er skeptisk til hvorfor noen ønsker å bli samboer med noen han knapt kjenner. Klarer han ikke å være alene ? Virker oppegående og har ting på stell.

Hjelp meg, hva kan det være ? 

Anonymkode: 0c5c1...0c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hushjelp

tilgang på sex 

barnevakt 

få med noen på å betale for barnet 

Anonymkode: 8c0b3...ba8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Voksen mann med barn som vil flytte sammen etter svært kort forhold, hva kan årsaken være ? 

Ikke på jakt etter barnevakt ihvertfall, men er skeptisk til hvorfor noen ønsker å bli samboer med noen han knapt kjenner. Klarer han ikke å være alene ? Virker oppegående og har ting på stell.

Hjelp meg, hva kan det være ? 

Spør han!

• Liker 1
Skrevet

Sånn i utgangspunktet tenker jeg ikke at det trenger å være noe negativt.

Mange vil heller bo sammen, enn å betale på to boliger når man uansett tilbringer store deler av hverdagen sammen.

Men det kan absolutt ligge noe mer bak, men det klarer ikke kvinneguiden å svare konkret på  :)

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (1 minutt siden):

Sånn i utgangspunktet tenker jeg ikke at det trenger å være noe negativt.

Mange vil heller bo sammen, enn å betale på to boliger når man uansett tilbringer store deler av hverdagen sammen.

Men det kan absolutt ligge noe mer bak, men det klarer ikke kvinneguiden å svare konkret på  :)

Mer ute etter forslag til mulige grunner. 

Begriper ikke hvorfor noen ønsker å flytte sammen etter 3 måneder når det er barn i bildet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er "kort tid"?

Anonymkode: b5600...fe9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ringt varsellampe hos meg… Kan ha skjult gjeld kanskje? Og flytte sammen i ditt eller hans sted? Barnevakt, hushjelp og økonomisk lettelse 

Anonymkode: dea3a...ad9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er den typen som trenger noen som ordner opp og tar vare på de. De trenger en slags mamma og gidder ikke ordne for seg selv så da flytter de raskt inn med en dame. 

Noen menn er også psykopater og fremstår gode først men helvete skjer etter man flytter sammen og de vil flytte sammen raskt for å få mer makt over kjæresten sin. 

Begge type menn bør unngås. 

Det at han i tillegg har barn og ikke tenker over hvor forvirret barna blir av å flytte raskt inn hos noen ny viser at det er noe alvorlig som skurrer hos denne mannen 

Anonymkode: 9d607...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...