Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 hei. jeg har nettopp spist en skikkelig tørr bolle. selv så syntes jeg den var helt ok. og spiste halvparten. men kjæresten min spiste bare det som var oppå. han lagde skikkelig grimaser og sånn. hva skal jeg gjøre med sånt?
Elle Melle Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 Spise hele bollen selv neste gang. Eller hvorfor ikke ta den noen sekunder i microen, så slutter den å være tørr. Eller få deg ny samboer som ikke er så kresen. Hvem vet, siden jeg egentlig ikke skjønte spørsmålet (og hvorfor jeg egentlig svarer da er jeg ikke sikker på. Kanskje fordi det var litt artig med et tøyseinnlegg på mat og drikke-forumet. Det skjer ikke så ofte...).
kallamilla Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Var denne seriøs eller? Er trådstarter redd for å få matforgifting eller noe av den tørre bollen??
Gjest Pecado Skrevet 1. januar 2006 #4 Skrevet 1. januar 2006 Kast han ut. Han er ikke noe å ta vare på.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Skaff deg en ny, fersk bolle og en kjæreste som ikke er kresen
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Bake et brett med fristende saftige boller, og spise alle sammen mens kjæresten bare får se på og ikke røre. Som straff for at han klagde på den tørre bollen sist.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #8 Skrevet 2. januar 2006 Han har sikkert en annen bolle i ovnen. Kast han ut!
Gjest Fru Medister Skrevet 2. januar 2006 #9 Skrevet 2. januar 2006 Kanskje han rett og slett ville bolle?
siebaeo Skrevet 2. januar 2006 #10 Skrevet 2. januar 2006 Typpisk tegn på at han går på anabolle steroider. Dump han!
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #11 Skrevet 2. januar 2006 Jeg syns du må gå på do og drite ut bolla, så forsvinner den i kloakkens intet og dere kan starte på nytt. Be kjæresten gjøre det samme umiddelbart. Ellers er ikke forholdet ment for å være.
Gjest christineemily Skrevet 3. januar 2006 #12 Skrevet 3. januar 2006 Jeg fikk en gang en bolle med en kjempediger hårball i midten. Jeg tror bollebaker'n må ha rensa børsten sin over deigen eller no'. Etter det spiste jeg ikke boller på sikkert et par år og det bør ikke du heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå