AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg må fjerne hår på bein (legger og lår), bryst og under armene. Aldri gjort dette før, så ønsker tips på hva som er beste måte å gjøre det på... Høvel? Hårfjerningskrem? Annet? Er mann. Takk!☺️ Anonymkode: 5af4c...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 Voks er best. Ved høvel kutter du håret ved huden, og du får en stikkende stubb etter få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Hårfjerningskrem kan du reagere på, det mange som ikke tåler det og blir rød og sår i huden. Anbefaler enten voks eller høvel med et godt barberskum. Anonymkode: c8e3e...9df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Del Skrevet 28. mars 2023 Det letteste er helt klart høvel og den kan du sikkert bruke fra før av. Bruk gjerne barberskum eller godt med såpe så sklir det bedre. Voks krever litt øvelse og krem kan du reagere på. Anonymkode: ea520...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 28. mars 2023 #5 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg barberer vintertstid, og epilerer sommertid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #6 Del Skrevet 30. mars 2023 Takk for alle innspill!🙌 Jeg går nok for voksing (på salong, for å være på den sikre siden). Har hørt at det er ganske smertefullt, men jeg skal nok overleve det.😅 men hvordan er det i timene og dagene etterpå? Tar det lang tid før alle smerter/irritasjoner er over? Anonymkode: 5af4c...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 31. mars 2023 #7 Del Skrevet 31. mars 2023 Det gjør vondt i noen sekunder, så smerten er borte før du forlater lokalet. For meg er det mer sensitivt i et par dager. For å dokumentere forskjellen, bør du ta før og etter bilder. Trenger ikke å legge de ut, men ha de for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #8 Del Skrevet 20. april 2023 On 3/30/2023 at 1:22 PM, AnonymBruker said: Takk for alle innspill!🙌 Jeg går nok for voksing (på salong, for å være på den sikre siden). Har hørt at det er ganske smertefullt, men jeg skal nok overleve det.😅 men hvordan er det i timene og dagene etterpå? Tar det lang tid før alle smerter/irritasjoner er over? Anonymkode: 5af4c...4a0 Hvordan gikk det? Anonymkode: 9214f...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #9 Del Skrevet 21. april 2023 IPL-apparat er best synes jeg, det gjør ikke vondt og resultatene varer i en lengre periode enn med voksing 😍 selv om de sier at det anbefales mest for kvinner, det har hjulpet meg masse. 😁 Anonymkode: d0e52...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #10 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): IPL-apparat er best synes jeg, det gjør ikke vondt og resultatene varer i en lengre periode enn med voksing 😍 selv om de sier at det anbefales mest for kvinner, det har hjulpet meg masse. 😁 Anonymkode: d0e52...c60 Glemte å nevne atjeg bruker Alvaskin sin maskin Anonymkode: d0e52...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guroermeg Skrevet 21. april 2023 #11 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Glemte å nevne atjeg bruker Alvaskin sin maskin Anonymkode: d0e52...c60 Det gjør jeg óg er helt forelsket 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå