Gå til innhold

Får dere sove når dere er alene hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To ganger i dag har jeg sett infuencere på snap som ikke får sove når de er alene hjemme. Voksne damer, som snart får barn/har blitt mødre for en stund siden.

Hva i all verden er dette? Er det vanlig for friske, voksne mennesker å være redde for å sove alene i sitt eget hjem? Høres helt merkelig ut. Og slike har/får snart ansvar for barn!

Generasjonen unge voksne slutter visst aldri å overraske meg.

Anonymkode: 72de8...366

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Navlestrengen som kanskje ikke er kuttet ennå?

Jeg sover best alene og trives generelt godt i eget selskap, så hver liten anledning jeg har på alenetid utnyttes maks!

Anonymkode: 5efc3...241

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Navlestrengen som kanskje ikke er kuttet ennå?

Jeg sover best alene og trives generelt godt i eget selskap, så hver liten anledning jeg har på alenetid utnyttes maks!

Anonymkode: 5efc3...241

TS her. Sånn har alltid jeg også vært. Nyter det 🙂

Anonymkode: 72de8...366

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sove men liker det ikke. Kan bli litt husredd. Er en selvstendig oppegående kvinne sånn ellers, men trives ikke så godt når mannen er bortreist på natten. Vi har alle våre ting vi ikke liker så godt 😊 Her har jeg aldri bodd alene, flyttet hjemmefra da jeg var 19 og inn i kollektiv, så sammen med han som fortsatt er min mann da jeg var 22. Er nå 34. Regner med at det er derfor. Rett og slett ikke vandt til det 😊

Anonymkode: 07279...867

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen problemer med å sove når jeg er alene hjemme, nei, men gjør det sjeldent. Utnytter alenetid min til det fulle! 

Anonymkode: 3a57b...35e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble så vandt til å sove med samboer, at jeg ikke klarte å sovne før han sov. Så hvis jeg la meg tidligere, ble jeg liggende til han kom i senga og hadde sovnet. 🙃

Har gått seg til nå da, så ikke noe problem å sove alene. Det er så digg

Anonymkode: 55582...3fb

Skrevet (endret)

Jeg sover dårligere uten samboer, sånn er det for han også. Det handler ikke om å være redd, men heller at vi er så vant med å sove med hverandre. Det er noe med å legge seg inntil den man elsker og kjenne han inntil seg. Det er så godt å kunne krype inn i hverandres armer eller bare kjenne den man er nær. :)

Endret av SPOCA
  • Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Med mann offshore har man ikke noe valg. Stort hus, mørk kjeller. Går fint. Har alarmsystem👍

Anonymkode: 679f5...70b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enslig - sover daglig alene. Går så fint atte!

Anonymkode: 014b1...35c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor alene og sover best alene.

Anonymkode: 5c94b...f47

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker klart at han er her. Vi har våre rutiner om kvelden som jeg setter pris på. Og jeg sliter med oppvåkning, og da hjelper det meg veldig å finne søvnen igjen ved å krype inntil. 

Generelt sover vi dårligere uten hverandre da vi har delt seng i 20 år. 

Vet du hva som minner mest om usikre småjenter i min verden? Det å beskrive hvor tøffe dere er i kombinasjon med å bruke nedlatende ord om andre. 

Anonymkode: 9e17e...e0e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater å sove alene for jeg får alltid mareritt som skremmer vettet av meg. Så ser helst at jeg slipper å være alene i huset om natten :) 

Anonymkode: b1e62...624

Skrevet

Årets høydepunkt er jobbreiser - som er vel eneste gang siste 10 år jeg har fått uforstyrret søvn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, lykke til til mannen som satt barn på dem og dermed er lenket til hjemmet i uoverskuelig fremtid med masse mas hver gang han skal på jobbreise el.

Hvis man ikke greier være alene som voksen er man ekstremt handikappet og ufri. Det er kanskje det viktigste man må lære for å ha kontroll i eget liv.

Anonymkode: 29703...2fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å sove alene.

Anonymkode: fb82a...1e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsket å sove alene da jeg var singel - helt frem til jeg ble 30 og møtte samboeren min. Nå hater jeg å sove alene, senga føles tom uten han. Sånn er det bare, ikke noe å ta sånn på vei for 😂 

Anonymkode: 3f985...f88

AnonymBruker
Skrevet

Sover best alene.

Anonymkode: 50a2a...366

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare sliter folk med å sove alene, men om partner og/eller barn er borte en kveld, så går de på veggen for de «har ingen å være med» 🤪

Jeg forstår det ikke. Det er jo fantastisk å ha alenetid! 

Anonymkode: 1208e...afe

• Liker 1
Skrevet

Mannen har X antall bortenetter i året. Er ikke noe problem å være alene hjemme og sove uten han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...