AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 En mann på ca 40 i god form som trener på å bli god på skateboard.. alene.. Scenario to: med ungene sine Kommer til å gjøre begge deler uansett men bare nysgjerrig på hvor teit folk synes det ser ut. Anonymkode: d5dfe...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 Tenker ingenting. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Tenker ingenting. Perfekt! ts Anonymkode: d5dfe...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 28. mars 2023 #4 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg tenker at TS har lagd en trådtittel som bryter med reglene her: Sitat Hva tenker du om du ser dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 28. mars 2023 #5 Del Skrevet 28. mars 2023 Kos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg må ærlig innrømme at jeg syns menn i den alderen som driver med skateboard, tagging eller generelt prøver å kjøre en urban stil er teit i mine øyne. Men å gjøre det sammen med ungene gjør det bedre, for da er det en familieaktivitet og ikke fyr i midtlivskrise som tror han fortsatt kan være like kul som når han var 20 Anonymkode: 7340f...895 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 28. mars 2023 #7 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg digger voksne menn som skater, og har flere kompiser på 40+ som gjør det. Kjør på! Noe av det dummeste jeg vet er folk som slutter å gjøre ting de liker fordi de er «for gamle», eller at det er «barnslig». Jeg tror at det å fortsette å gjøre det som gir en glede er bra for helsa (men bruk hjelm, ellers blir det raskt ikke det 😄). Jeg har venner som både bygger lego og kjører bilbane, det er jo nå de virkelig har råd til de kule tingene 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Del Skrevet 28. mars 2023 Om det er noe du ønsker å gjøre, er det jo bare å gjøre det. Om jeg skulle tenkt noe, måtte det vel blitt noe slikt som: good for you! Anonymkode: e1ab7...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2023 #9 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Det legger jeg neppe merke til, hvertfall ikke nøye nok til å registrere alder eller ha noen tanker om det. Voksne menn på skateboard er ikke et så uvanlig syn. Endret 28. mars 2023 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 28. mars 2023 #10 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En mann på ca 40 i god form som trener på å bli god på skateboard.. alene.. Scenario to: med ungene sine Kommer til å gjøre begge deler uansett men bare nysgjerrig på hvor teit folk synes det ser ut. Anonymkode: d5dfe...50a En mann på 40 er ikke opptatt av hva andre synes og mener! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #11 Del Skrevet 28. mars 2023 Hèlt ok alene, eller med egne barn. Ensom mann med masse barn... skeptisk. Anonymkode: 4b0cd...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. mars 2023 #12 Del Skrevet 28. mars 2023 Hadde undret på hvor det skjulte kameraet stod, i det første scenarioet Neida. Det andre; hèlt fantastisk. Selv blir jeg svimmel, bare av å se et brett stående stille, så jeg hyller forsøket uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 28. mars 2023 #13 Del Skrevet 28. mars 2023 Tråden stenges grunnet mangelfull tittel. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg