Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei
Jeg har akkurat vært hos gynekolog og fått konstatert enn MA. Skulle vært ca syv uker nå. Er jo veldig skuffet og vil gjerne bli gravid igjen så fort som mulig. Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter MA? Vil bare ha solskinnshistorier her jeg ligger og venter på at cytotec-kuren skal kicke inn

Anonymkode: bdbd4...724

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så leit❤️ du kan i teorien bli gravid med en gang igjen

Anonymkode: e29b5...19c

AnonymBruker
Skrevet

Huff, så fælt. Det er skikkelig vondt. Jeg måtte ta abort etter MA i uke 10 første gangen jeg var gravid. Måtte vente i to sykluser etter det grunnet at mannen jobbet offshore. Men det klaffet på første forsøk og vi har en frisk og fin gutt på 1 år nå. Venninnen min opplevde også MA og ble gravid på første forsøk etter det. 

Håper du blir gravid igjen fort!

Anonymkode: 22376...dd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så leit❤️ du kan i teorien bli gravid med en gang igjen

Meg igjen 😜 jeg hadde en kjemisk graviditet som ikke gikk som det skulle, ble gravid måneden etterpå også og nå er jeg 7,5 mnd. på vei med andremann :) så ei litta solskinnshistorie der

• Hjerte 1
Skrevet

Føler med deg! ♥️ Det er så fryktelig når det skjer. 

Med unntak av en veldig sen MA, har jeg bestandig blitt raskt gravid etterpå, som regel med en gang. Dette som mange mener om at man bør vente en syklus, er nå regnet for å være utdatert. 

Det er faktisk også lettere å bli gravid når man har litt hcg i kroppen. 

Krysser fingre for at du snart kan se framover igjen!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Det hjelper ekstremt å høre🥰

Skrevet

Oppdaget MA på TUL i uke 12 (fosteret var estimert til 10 uker). Fikk tabletter på sykehuset og var der et døgn før jeg fikk hjem. Blødde i over 5 uker (skulle nok hatt utskrapning). Negativ test etter litt over 4 uker. Positiv test 25 dager etter blødningsslutt, men mistet like etter (uke 4-5). Ny positiv test etter 18 dager og vi fikk ei lita jente ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke et svar til deg, ville bare si at jeg fikk også konstantert MA i går, også uke 7. Føler så med deg💔

Anonymkode: 83950...d99

Skrevet

Huff, føler med deg og. Hadde overhodet ikke planlagt å bli gravid, men det gjør forbausende vondt å miste for det😔 har du tatt medisinsk abort?

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg. Akkurat samme skjedde med oss og jeg kan fremdeles bli veldig lei meg når jeg tenker på det. Jeg hadde utskrapning i slutten av november i fjor, og er nå 12 uker på vei med ny baby. Så jeg rakk bare en mensen imellom før jeg ble gravid igjen ❤️🌸

Anonymkode: 5f33e...15e

Skrevet
1 hour ago, Frkego said:

Oppdaget MA på TUL i uke 12 (fosteret var estimert til 10 uker). Fikk tabletter på sykehuset og var der et døgn før jeg fikk hjem. Blødde i over 5 uker (skulle nok hatt utskrapning). Negativ test etter litt over 4 uker. Positiv test 25 dager etter blødningsslutt, men mistet like etter (uke 4-5). Ny positiv test etter 18 dager og vi fikk ei lita jente ❤️

Åh, det må ha vært grusomt å miste så sent. Men fantastisk med liten jente, gratulerer så mye❤️

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Føler med deg. Akkurat samme skjedde med oss og jeg kan fremdeles bli veldig lei meg når jeg tenker på det. Jeg hadde utskrapning i slutten av november i fjor, og er nå 12 uker på vei med ny baby. Så jeg rakk bare en mensen imellom før jeg ble gravid igjen ❤️🌸

Anonymkode: 5f33e...15e

Å tusen takk for oppmuntrende svar. Gratulerer så mye. Ønsker deg masse lykke til❤️❤️❤️

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ikke et svar til deg, ville bare si at jeg fikk også konstantert MA i går, også uke 7. Føler så med deg💔

Anonymkode: 83950...d99

Huff, føler med deg og. Hadde overhodet ikke planlagt å bli gravid, men det gjør forbausende vondt å miste for det😔 har du tatt medisinsk abort?

•  
Skrevet (endret)
Rri skrev (1 minutt siden):

Åh, det må ha vært grusomt å miste så sent. Men fantastisk med liten jente, gratulerer så mye❤️

Ja, veldig tungt. Ble jo heldigvis raskt gravid igjen og det lettet mye sorgen ❤️ takk 🥰

Lykke til med prosessen fremover ❤️

Endret av Frkego
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Meg igjen 😜 jeg hadde en kjemisk graviditet som ikke gikk som det skulle, ble gravid måneden etterpå også og nå er jeg 7,5 mnd. på vei med andremann :) så ei litta solskinnshistorie der

Tusen takk for oppmuntrende svar❤️ Gratulerer så mye graviditeten og lykke til med innspurt🥰🥰🥰

Skrevet
1 hour ago, Daisy_B said:

Føler med deg! ♥️ Det er så fryktelig når det skjer. 

Med unntak av en veldig sen MA, har jeg bestandig blitt raskt gravid etterpå, som regel med en gang. Dette som mange mener om at man bør vente en syklus, er nå regnet for å være utdatert. 

Det er faktisk også lettere å bli gravid når man har litt hcg i kroppen. 

Krysser fingre for at du snart kan se framover igjen!

Tusen takk for oppmuntrende svar🥰🥰🥰

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Huff, så fælt. Det er skikkelig vondt. Jeg måtte ta abort etter MA i uke 10 første gangen jeg var gravid. Måtte vente i to sykluser etter det grunnet at mannen jobbet offshore. Men det klaffet på første forsøk og vi har en frisk og fin gutt på 1 år nå. Venninnen min opplevde også MA og ble gravid på første forsøk etter det. 

Håper du blir gravid igjen fort!

Anonymkode: 22376...dd3

Tusen takk for oppmuntrende svar🥰🥰🥰

AnonymBruker
Skrevet

Ikke SA eller MA, men måtte ha medisinsk abort pga. avvik, var i uke 12. Fikk tilbake mens etter ca. 5 uker, hadde en mens og så på neste eggløsning ble jeg gravid igjen,

Håper du lykkes i å bli gravid igjen snart. ❤️

Anonymkode: b13e8...7b1

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, det er så vondt å få den beskjeden 💔 Jeg hadde en MA i juli og ble gravid igjen i oktober. Syklusen min var litt «rar» etter medisinsk abort, så tok litt tid før den stabiliserte seg. Så tror jeg vil si at jeg ble gravid igjen på 1. eller 2. normale syklus. Er nå 24 uker på vei 💕 Lykke til! 

Anonymkode: 095c3...c7b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en SA i mai i fjor med noe komplikasjoner/var ufullstendig så jeg måtte gå på noe medisiner i to uker osv og var wn del inn og ut hos lege og gynekolog. Likevel, Juli/aug ble jeg gravid, med termin nå i april så det nærmer seg😱 

Anonymkode: 2d474...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...