Gjest seroxata Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 får stadig høre at kabler til telefonen er greit å ha, slik at jeg kan overføre f.eks sanger og bilder fra data til telefonen. nå er jeg liiite teknisk anlagt, men er ganske nysgjerrig på dette, så noen som kan fortelle meg om hvor mye de koster, og om de er så bra som alle vil ha det til?
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Pris kommer an på hvilken telefonmodell du har. Om det er greit å ha? Tja... overfører du mye fra telefonen til data og omvendt? Gjør du det kan nok kabel være greit. Det koster penger om du f.eks. tar bilder med telefonen for så å sende dem på email slik at du kan hente dem på pc. Personlig ville jeg imidlertid ha kjøpt et bluetoothadapter(forutsatt at du har en telefon med bluetooth). Da kan du overføre trådløst mellom telefon og pc. Fordelen, slik jeg ser det, er at adapteret kan du bruke også etter at du bytter mobiltelefon, mens en ledning stort sett bare passer til den enkelte telefonmodell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå