AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Hei, mange ganger så har f.eks minstemann sovnet i bilen når vi skal hente storebror i barnehagen. Jeg kunne godt tenkt meg å latt han sove i bilen i 5 min. mens jeg hentet eldste (det hadde vært enklere for alle), men tørr ikke i frykt for at noen skal tro jeg utsetter barna mine for omsorgssvikt, så derfor må han bli med å hente. For å ta et annet eksempel, så kunne jeg av og til vurdert det som trygt å la ungene sitte i bilen mens jeg er en snartur på butikken eller lignende. Flere som føler at samfunnet eller frykten for barnevernet eller mammapolitiet gjør dagens foreldre overbeskyttende? Hva skjer om vi glemmer sykkelhjelmen en dag liksom? Anonymkode: cb39b...3e9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Hva andre tror og mener bryr jeg meg ikke om, tar vurderinger etter hva jeg anser som risiko. Hva som kan skje om man glemmer sykkelhjelm? Vel det er jo ganske åpenbart at det kan gå veldig dårlig om barnet faller av sykkelen. Jeg lar heller ikke mine ligge å sove i bilen mens jeg går ut, fordi de kan våkne og ikke vite hvor jeg er. Da er fem minutter ganske lenge for et barn som blir redd. Anonymkode: 3fd88...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Hva skal liksom mammapolitiet gjøre? De har ikke akkurat noe makt😂 Angående barnevernet så tar de ikke ungene dine fordi de satt og ventet 2 minutter i bilen på deg, eller mangler sykkelhjelm. Hallo? Det er ikke det barnevernet er til for. Ha litt mer selvtillit i dine egne valg. Du kjenner dine barn best. Anonymkode: 0bb74...104 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå