Gå til innhold

Mandelolje mot mørke ringer rundt øynene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lenge slitt med mørke ringer rundt øynene. Jeg tror det er fordi jeg er ganske tynn og sliter med å gå opp i vekt. Samtidig mye stress og ofte manglende søvn. Jeg leste en plass at mandelolje kunne hjelpe, men er det faktisk noen som har prøvd dette?

Anonymkode: 48fb0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har ikke hørt om mandeolje, men caffeine serum/krem har jeg hørt kan hjelpe.

Anonymkode: bb41c...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller en øyekrem med laaaav retinolstyrke (og bruk spf rundt øynene). Mange har god effekt av dette, men det tar litt tid før man ser forskjell. Sjekk deg for jernmangel og andre mangelstoffer hos legen. Også er det genetisk i tillegg, noen bare har mørke ringer under øynene. Og det er det ingenting galt i :) Går det bra med deg da? Hvis det er den fysiske eller psykiske tilstanden det handler om, så er det der du burde starte. 

Er forresten coffeine solution fra the ordinary mange bruker under øynene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kullsyrevann skrev (1 time siden):

Prøv heller en øyekrem med laaaav retinolstyrke (og bruk spf rundt øynene). Mange har god effekt av dette, men det tar litt tid før man ser forskjell. Sjekk deg for jernmangel og andre mangelstoffer hos legen. Også er det genetisk i tillegg, noen bare har mørke ringer under øynene. Og det er det ingenting galt i :) Går det bra med deg da? Hvis det er den fysiske eller psykiske tilstanden det handler om, så er det der du burde starte. 

Er forresten coffeine solution fra the ordinary mange bruker under øynene. 

Jeg har sjekket mangler jevnlig pga noe annet, men det er ikke noe der. 

Det er ikke mørke ringer under øynene. Det er øyelokk over og under som er brunere enn resten. 

Resten av meg er bra, mangler søvn pga små barn. Stress fordi det er en slik jobb jeg har. 

Anonymkode: 48fb0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, ringene kommer innenfra. 

Spar pengene og fokuser heller på at du får i deg nok mat og får nok søvn.

Anonymkode: c6adf...372

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det eneste du oppnår er et fett ansikt. Oljen trekker ikke inn i huden og gjør den myk, tvert imot ligger den over huden og gjør den fet og tørr. Bruk heller en god ansiktskrem fra apotek.

Anonymkode: 82aa0...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...