Gå til innhold

Er det pent med lange ben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.70 høy, men har veldig lange ben i forhold til overkropp. Bena mine er sikkert like lange som noen som er minst 5 cm lengre enn meg (i gjennomsnitt).

Jeg har alltid hatt litt komplekser for dette, men hører jo stadig «lange, slanke ben», som om det er noe positivt.

Er det pent?

Jeg pleier alltid å prøve og balansere ut overkroppen med underkroppen ved å ikke bruke for høye bukser, ha skjorta utenpå, istedenfor inni osv, men synes jo egentlig sistenevnte er finest (på andre enn med hvertfall..).

Anonymkode: 8f1bb...dae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ops, liten skrivefeil.

Enn meg*

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Er vel drømmekroppen til mange menn. Bare hun har lange ben

Anonymkode: 6654b...2d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som er lav og ikke har lange ben misunner deg.

Det er jo det vi ser overalt på TV, i magasiner, på nettsider etc... Mennesker med lange ben.. Skulle ønske jeg også hadde det.. 

Anonymkode: 4b2d6...501

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er pent

Anonymkode: 300d6...fcc

AnonymBruker
Skrevet

TS, for å snu på spørsmålet.

Er det pent med korte tykke ben? 

Svar: Nei. Det er noe av det mest usexy som finnes. 

Anonymkode: 46e12...216

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg som er lav og ikke har lange ben misunner deg.

Det er jo det vi ser overalt på TV, i magasiner, på nettsider etc... Mennesker med lange ben.. Skulle ønske jeg også hadde det.. 

Anonymkode: 4b2d6...501

Huff, kan hende jeg bare synes det ser rart ut på meg, fordi de ikke er helt proposjonert med overkroppen. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) 

Ts

Skrevet

Jeg har også lange ben og kort overkropp. Pleier å fremheve de og jeg synes det er pent med lange ben. At de ikke er proposjonert med overkroppen er egentlig det jeg synes er pent.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lange, slanke bein er det fineste jeg vet på jenter. Alle jentene jeg har falt for har lange slanke bein, tror nesten ikke det er tilfeldig.

Anonymkode: f2bed...72a

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er veldig pent med lange ben

Anonymkode: e57d3...a26

Gjest EmKay
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 1.70 høy, men har veldig lange ben i forhold til overkropp. Bena mine er sikkert like lange som noen som er minst 5 cm lengre enn meg (i gjennomsnitt).

Jeg har alltid hatt litt komplekser for dette, men hører jo stadig «lange, slanke ben», som om det er noe positivt.

Er det pent?

Jeg pleier alltid å prøve og balansere ut overkroppen med underkroppen ved å ikke bruke for høye bukser, ha skjorta utenpå, istedenfor inni osv, men synes jo egentlig sistenevnte er finest (på andre enn med hvertfall..).

Jeg synes det er fint!
Jeg er kun 1.60 høy, men har også lange bein ift overkropp, så alle tror jeg er høyere enn jeg er.  For min del er jeg glad jeg er bygget slik fremfor omvendt 😛 
Flaunt what you got, sier jeg. Jeg lar ikke mine "lange" bein hindre meg i å gå med klær jeg synes er kule! :D 

Skrevet

Har lange bein og høye hofter og kort overkropp. Har aldri puttet skjorte ned i bukse for da ser det ut som jeg bare er  bein A6A8A2CC-DBBD-4E4B-BD51-05047011811B.gif.b6cad6851acc38484e69fd0e1610fe8f.gif 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flat mage, og skiller meg slik ut blant mange på min alder. Er det pent med flat mage?

Anonymkode: b18a5...2a0

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker mine lange ben. Bruker 36" i bukser. Er en grunn til at kvinner blir flottere i høye heler.

Anonymkode: 87203...e65

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

De aller peneste beina, er de som stødig bærer resten av kroppen. Enten det er i trapper, på fortau, i fjellet, tråkkende på sykkelpedaler, i skauen  - basically der eieren av beina vil at de skal gå.

Anonymkode: abde3...ebc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo velsignet med idealkroppen! Jeg har lang overkropp og veldig korte ben. Det er blæææ.

Anonymkode: ca013...236

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...