AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 Er det best å bare stå opp igjen og holde ut en dag uten søvn, eller skal jeg prøve å sove? Hva ville du ha gjort. (Har ingen planer) Anonymkode: 069a2...08b
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Ville stå opp og holde meg våken til det er leggetid igjen. Selv om det er skikkelig vanskelig. Legger du deg nå kan du risikere å ikke få sove i kveld igjen. Og da blir det en ond sirkel. Så prøv å hold deg i litt aktivitet i dag, særlig i ettermiddag og kveld om du merker at du begynner å bli litt trøtt før det er tid får å legge seg. Anonymkode: af2ce...30d 1
Hjelmesett Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 hold deg våken til kvelden. det er det beste for al del ikke legg deg til i sofaen , da slukner man asap
Million Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Jeg ville holdt meg våken til i kveld, og ventet med å sove til det var leggetid i kveld. Ellers bare snur du døgnet og begynner å surre det til. Om du blir fryktelig trøtt i løpet av dagen, still alarm på mobilen og ta deg bare en power-nap på 20-30 minutter bare. Det kvikker opp og gjør at du holder ut til i kveld. Det er nok til å kvikke opp, men ikke lenge nok til å ødelegge nattesøvnen din.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 hold deg våken til kvelden, legg deg i 20 tiden. Men hør på podcasten søvnløs, og få noen tips der. Ellers kan du prøve litt melatonin, som får kjøpt reseptfitt på apoteket, det hjelper med naturlig innsovning. Anonymkode: a395f...0d1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er det best å bare stå opp igjen og holde ut en dag uten søvn, eller skal jeg prøve å sove? Hva ville du ha gjort. (Har ingen planer) Anonymkode: 069a2...08b Har det noe betydning for deg i hele tatt hva du gjør? Anonymkode: 2f282...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå