Gå til innhold

Han sa han hadde utviklet et hat mot meg, og at

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

han skulle spre så mye drit om meg at selvtilliten min kom aldri til å bli den samme noen gang igjen. Og så lurte han på om vi skulle prøve parterapi som et siste forsøk. Alt dette fordi jeg i helgen sa at jeg ikke lenger føler meg som kjæresten hans, men mer som søsteren. Kan parterapi fikse dette?

Anonymkode: 5fefe...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei... det kan det ikke. 

Anonymkode: 70b94...c5f

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Løp! 

Anonymkode: 683a0...2e5

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

han skulle spre så mye drit om meg at selvtilliten min kom aldri til å bli den samme noen gang igjen. Og så lurte han på om vi skulle prøve parterapi som et siste forsøk. Alt dette fordi jeg i helgen sa at jeg ikke lenger føler meg som kjæresten hans, men mer som søsteren. Kan parterapi fikse dette?

Håper du svarer nei nå..

Dere ligger vel ikke sammen lengre?

Anonymkode: 9a079...930

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått for langt. Er ingen vits. Begyn å forbrede deg på å bo for deg selv. Livet som singel er veldig fantastisk, du møter en ny innen to år😊

Anonymkode: 4c6b9...b1b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Pakk sakene dine og kom deg langt, langt vekk fra denne mannen

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

jeg føler jeg hater deg men vil du skal bli hos meg? 

Nope, det er en syk uttalelse å komme med..... 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Løp som faen og spar på alle meldinger som kommer fra nå. Og be han slutte å kontakte deg SKRIFTLIG. I sms.

Heier på deg. ❤️

Anonymkode: 983da...3f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal selvsagt ikke gå i terapi med en mann som sier han HATER deg.

Anonymkode: d9a5e...052

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Min eks sa at om jeg ikke flyttet fort som faen så skulle han gjøre livet litt til et helvette. Han kalte meg søppel og sa at han gledet seg til å være alene. Noen måneder senere ville han ha meg tilbake. Vi gikk i parterapi en stund, jobbet med oss selv hos hver vår psykolog. Det gikk bra 1 års tid før det ble slutt igjen og samme opplegg og kommunikasjon fra han ved neste brudd. Så har det gått rundt 6 mnd og han vil ha meg tilbake ennå en runde.

Vil du ha det sånn? 

Anonymkode: f92b4...579

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel fortsatt noe som heter kontekst og en forhistorie før dette ble sagt?

Å gi deg et svar basert på en setning han sa, mest sannsynlig i affekt(vrede) blir like galt som den ene setningen han sa uten å kjenne til hva som førte til denne krangelen.. 

Det burde egentlig alle her forstå, inkludert ts.

Men kvinneguiden i kjent stil tar ikke høyde for slikt. 

Jeg blir helt målløs, mest av de som gir ts et så enkelt svar. 

Anonymkode: 0532e...655

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel fortsatt noe som heter kontekst og en forhistorie før dette ble sagt?

Å gi deg et svar basert på en setning han sa, mest sannsynlig i affekt(vrede) blir like galt som den ene setningen han sa uten å kjenne til hva som førte til denne krangelen.. 

Han lurte på hvorfor i HELVETTE jeg ikke hadde sagt noe før, at han følte seg lurt og sviktet. Jeg sa at jeg ikke hadde turt å si noe før NETTOPP fordi jeg var redd for reaksjonen hans, noe jeg fikk 100 % rett i. Den ble AKKURAT som jeg så for meg at den kom til å bli. Og da kom han med alt jeg skrev i hovedinnlegget.

Hilsen ts.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Konteksten er vel at forholdet er over siden hun ikke har romantisk interesse mer. Men ikke alle hadde gått over til å snakke om hat og å skulle ødelegge den andre, selv om de er skuffet over at forholdet er over.

Anonymkode: d9a5e...052

• Liker 2
Skrevet

Bare å komme seg vekk så fort som mulig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Parterapi kan ikke fikse dette. Du er utsatt for psykisk vold og trusler. Du burde ikke engang ønske å prøve å fikse dette! Kom deg vekk! 

Anonymkode: 22bd4...483

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 9.15):

Nei!

Anonymkode: 2f824...6e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 9.34):

Nei, det finnes ingen kontekst som gjør det naturlig å ønske å fortsette et forhold med noen man hater.

Anonymkode: dab2d...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Har han vært helt normal frem til dette?

Tenker at han kan ha blitt fryktelig såret av det du sa. Og at han sa ting han ikke mente. At han vil ha parterapi viser jo at han ønsker en fremtid med deg. Hvorfor skulle han ønske det hvis han hater deg?

Ikke greit det han sa. Det var virkelig stygt gjort. Men jeg har en mistanke om at han ikke mente det. At han var litt "sinnsyk i gjerningsøyeblikket".

Hvis han ALDRI før har vist slike tendenser, og du ønsker å gi forholdet en sjans, så ville jeg vurdert parterapi.

Anonymkode: 90588...837

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 9.15):

nei

AnonymBruker
Skrevet

Parterapi kan ikke fikse at han er ey drittsekk. Vil du virkelig være sammen med en som sier sånt til deg? 

Anonymkode: a0eb2...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...