Gå til innhold

Utseendet er ikke alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg bevis på, får Tinder-dates og ligg til tross for et mindre pent utseende.

Men det hjalp veldig å spare (kort) skjegg og å investere i nye klær.

🙂

Anonymkode: ed2f9...60b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom utseende ikke er alt er tinder verste eksemplet på det. det er det eneste hjørnet hvor det faktisk er alt. ikke nok med det, man må tilhøre en viss aldersgruppe, gjerne litt yngre.

Tinder sier du? der hvor både utseende og alder er faktisk ALT. at du får ligg gjennom det, gjør deg ikke til Poster boy til hvordan tinder fungerer. like mange eller kanskje mer eksempler på det motsatte.

Anonymkode: ccc77...466

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder baserer seg jo på at man skal swipe JA eller NEI utav å se profilbilde? Så joda, på tinder så er utseende alt. 

Anonymkode: 96cd4...61f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dersom utseende ikke er alt er tinder verste eksemplet på det. det er det eneste hjørnet hvor det faktisk er alt. ikke nok med det, man må tilhøre en viss aldersgruppe, gjerne litt yngre.

Tinder sier du? der hvor både utseende og alder er faktisk ALT. at du får ligg gjennom det, gjør deg ikke til Poster boy til hvordan tinder fungerer. like mange eller kanskje mer eksempler på det motsatte.

Anonymkode: ccc77...466

Hva legger du i yngre? Jeg har to venninner som er over 40 som får dates hele tiden på Tinder. Ene er ganske pen, andre mer normal men veldig sjarmerende.

Anonymkode: c2bcf...87c

AnonymBruker
Skrevet

En fin klesstil og velstelt skjegg og hår har veldig mye å si ja! Det kan ta en 2'er til en sterk 8'er! 

Anonymkode: b6b28...372

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hva legger du i yngre? Jeg har to venninner som er over 40 som får dates hele tiden på Tinder. Ene er ganske pen, andre mer normal men veldig sjarmerende.

Anonymkode: c2bcf...87c

Damer får vel stort sett dates på Tinder uansett hvordan de ser ut, eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er dame da lol. Alt er lett for damer. 

Anonymkode: 005a7...95d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er dame da lol. Alt er lett for damer. 

Anonymkode: 005a7...95d

Ts er mann.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hannah80 said:

Ts er mann.

Eventuelt så er hun en dame som ble mer attraktiv ved å spare til skjegg. :P

Anonymkode: 94f1b...aa8

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (26 minutter siden):

Ts er mann.

Transfoben er i gang. Vedder på at du selv ikke ser ut i måneskinn.

Anonymkode: 9d372...acc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Transfoben er i gang. Vedder på at du selv ikke ser ut i måneskinn.

Anonymkode: 9d372...acc

Hva har trans med dette å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

En fin klesstil og velstelt skjegg og hår har veldig mye å si ja! Det kan ta en 2'er til en sterk 8'er! 

Anonymkode: b6b28...372

2-er til 8-er vet jeg ikke, men føler jeg kanskje gikk fra en 4-5 til 6-7. Og det er jo et ganske vesentlig hopp. Ikke at jeg kjekk, men med god utdanning, god økonomi og sunne hobbyer så er vel kanskje totalpakken noe mer attraktiv enn den var tidligere.

Skrevet

Ålreite klær hjelper også på hvordan du ser på deg selv, hvilket gjerne syns når du er ute med folk - og kanskje også på bildene?

Syns det er trist at enkelte menn tyr til Andrew Tate når alt de trenger er litt common sense. (skal ikke kritisere for hardt, brukte godt med tid selv på å finne den common sense'n)

AnonymBruker
Skrevet

Da er du penere enn du tror 🤩

Anonymkode: a5d12...33f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...