Solgaard Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Hei. Jeg tenkte jeg skulle prøve å bruke VPN for å se Amerikansk Netflix. Det er større utvalg der. Jeg har CyberGhost som en prøveordning for å se hvordan det virker. Jeg starter VPN først, med amerikansk IP, og skriver inn netflix.com. Men når jeg logger meg på med min norske bruker, så kommer det opp at passordet er feil. Jeg har prøvd med FireFox og Chrome. Er det noen tips her for å få dette til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 Bruker du nettleseren du vanligvis bruker til netflix i norge? Isåfall kan det være cookies og lignende som knytter deg til norge. Har du prøvd å fjerne cache og cookies i nettleser? 🙂 Ett raskt google søk tilsier også at Cyberghost har hatt flere problemer med å komme seg inn på amerikansk netflix. Så kanskje netflix faktisk har blokkert IP-adressen til serveren de bruker? https://www.nstec.com/how-to-fix-cyberghost-netflix-login-issues/ Anonymkode: 245a6...4df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solgaard Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg har slettet alle cookies o.l. både fra browser og CCleaner. Jeg skal sjekke ut linken din. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solgaard Skrevet 28. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg prøvde litt frem og tilbake, og prøvde UK også, uten hell. Slettet nettleserdata hver gang. Jeg får opp at passordet er feil. Det er det ikke. Jeg logget meg fint på uten VPN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Del Skrevet 28. mars 2023 10 minutter siden, Solgaard said: Jeg prøvde litt frem og tilbake, og prøvde UK også, uten hell. Slettet nettleserdata hver gang. Jeg får opp at passordet er feil. Det er det ikke. Jeg logget meg fint på uten VPN Da tenker jeg at Netflix har blokkert IP-adressene på serverne 🙂 Anonymkode: 245a6...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solgaard Skrevet 29. mars 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg fikk til på HBO. Der fikk jeg det til helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #7 Del Skrevet 1. april 2023 Solgaard skrev (På 29.3.2023 den 19.03): Jeg fikk til på HBO. Der fikk jeg det til helt fint. Funker det nå? Hvilken VPN bruker du? Jeg prøvde med NordVPN, men hadde store problemer. Anonymkode: 997f7...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solgaard Skrevet 1. april 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2023 Jeg bruker CyberGhost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #9 Del Skrevet 1. april 2023 Solgaard skrev (2 timer siden): Jeg bruker CyberGhost Takk! Får kanskje prøve det. Det er flere ting jeg ønsker å se på HBO Max som vi ikke får i Norge, dessverre… Anonymkode: 997f7...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå