Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #1 Del Skrevet 29. oktober 2002 Er det noen her som har prøvd md formulations produkter?jeg tenker å prøve øyen krem men er ikke sikker,for det er dyre produkter.Så derfor spør jeg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 Alle produktene fra md formulations er kjempebra og av veldig god kvalitet. Det er ihvertfall ikke noe som du skal tvile på. Den er verdt sin pris. En annen øyekrem som er god og som er min favoritt, er Total Eye Care fra Dermalogica. Den er med solfaktor, og har en haug med andre ingredienser som virker veldig, veldig bra. Ligger på omtrent samme prisnivå som md formulations. Tror ikke du vil bli skuffet uansett om du kjøper md formulations eller Dermalogica. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest female Skrevet 2. november 2002 #3 Del Skrevet 2. november 2002 Jeg har prøvd en kombinert håndkrem/kroppskrem fra md formulation, og den var helt super, men veldig dyr. Jeg brukte den i grunnen som "kur" en gang i uken, ellers andre produkter. En øyenkrem skal jo brukes hver dag, men det skal lite til så den varer lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå