Gå til innhold

Runke i søvne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gør dere menn det? 
Jeg våknet av voldsom aktivitet på min samboers side i natt 🙈

Anonymkode: e456f...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det viktig for deg om han sover eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (13 minutter siden):

Er det viktig for deg om han sover eller ikke?

Var det viktig for deg å stille det spørsmålet?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjør det ikke i søvne nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var det viktig for deg å stille det spørsmålet?

Du ser ikke at mitt spørsmål svarer bekreftende på ditt spørsmål?

Ja, det er mulig. Selvsagt er det mulig.

Jeg lurer på hvorvidt det er viktig for deg om han sover eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer har også gjort dette noen ganger. Første gangen syntes jeg det var veldig ubehagelig for jeg trodde han var våken, men jeg skjønte raskt at han faktisk sov haha. Han husker aldri noe av det selv. 

Anonymkode: 1f31e...042

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min samboer har også gjort dette noen ganger. Første gangen syntes jeg det var veldig ubehagelig for jeg trodde han var våken, men jeg skjønte raskt at han faktisk sov haha. Han husker aldri noe av det selv. 

Anonymkode: 1f31e...042

Spurte du han etterpå? Jeg spurte om han var våken han svarte ikke, han må ha sovet for det var ikke "hans stil"😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han trodde du sov, så kan det jo hende han var våken mens han gjorde det?

Anonymkode: aab1a...1f5

Skrevet

Hvis vi ikke har hatt sex like før vi la oss runker han ofte ved siden av meg etter at jeg har sovnet. Han er dog våken. Han har aldri runket i søvne, men han har fått utløsning i søvne. Tenker det skal godt gjøres å ta seg en skikkelig runk når man sover, men altså, kan jo ikke si at det er umulig heller. Ville likevel ha satset på at partneren din var våken og trodde du sov, men var usikker på din reaksjon eller skjemtes. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig vanlig tror jeg, men det skjer, opplevd det selv, eller blitt fersket i det 2 ganger, var ikke bevisst på det jeg gjorde på noen måte, men da hadde vi litt å le av til frokosten 😅

Anonymkode: bd41f...4ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det selv! Onanert i søvne altså, siden jeg er kvinne blir det vel feil å bruke ordet runke

Også har jeg runka fyren jeg sov ved siden av i søvne, våknet av at han ville ha sex siden jeg allerede hadde startet, så joda, det skjer 

Anonymkode: 27b0a...676

Skrevet

Aldri gjort, men våkner stadig og støtt opp med en knallstiv en på morgenen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han trodde du sov, så kan det jo hende han var våken mens han gjorde det?

Anonymkode: aab1a...1f5

Jeg spurte han om han var våken, han svarte ikke og ble stille før han fortsatte litt og ga seg.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke så veldig vanlig tror jeg, men det skjer, opplevd det selv, eller blitt fersket i det 2 ganger, var ikke bevisst på det jeg gjorde på noen måte, men da hadde vi litt å le av til frokosten 😅

Anonymkode: bd41f...4ff

Husker du noe av det selv?

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har gjort det selv! Onanert i søvne altså, siden jeg er kvinne blir det vel feil å bruke ordet runke

Også har jeg runka fyren jeg sov ved siden av i søvne, våknet av at han ville ha sex siden jeg allerede hadde startet, så joda, det skjer 

Anonymkode: 27b0a...676

Ja jeg har jo også onanert i søvne, men det krever litt mer energi og teknikk å runke tenker jo jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...