AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Skrevet 28. mars 2023 jeg, samboer og ett vennepar dro på hyttetur for noen uker siden. Vi hadde det hyggelig og ingenting negativt hendte. klart ulike behov å forventninger dukker opp på tur, men vi klarte alle gi og ta. Vi valgte å spleise på maten. Når vi skulle hjem så hadde vi en dialog om hvem som ville ta med det resterende hjem. Både meg og samboer sa at vi ikke trengte det og at de kunne ta det. Det sa vi flere ganger å vise ganske tydelige på at det var greit for oss. Det endte med at vi fikk det og vi hadde egentlig ikke lyst til det. Sa vi kunne vipse å alt men alt var ok. Venninna mi så helt stiv ut når vi skulle hjem og jeg spurte flere ganger om hun var sikker. Nå er det full tilbaketrekning og hun unngår meg. Vi snakker mye mindre og hun vil ikke finne på noe foreløpig. Dette syns jeg er skikkelig dårlig og unødvendig. Vertfall når vi tilbudene oss flere ganger å fordele det. Når man går fra å prate flere ganger om dagen til å ikke ville møtes og kun snakke mer overfladisk nå så føler Jeg det er pga dette.... Noen som har noen råd eller liknende erfaringer? Anonymkode: 3babc...a15
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg, samboer og ett vennepar dro på hyttetur for noen uker siden. Vi hadde det hyggelig og ingenting negativt hendte. klart ulike behov å forventninger dukker opp på tur, men vi klarte alle gi og ta. Vi valgte å spleise på maten. Når vi skulle hjem så hadde vi en dialog om hvem som ville ta med det resterende hjem. Både meg og samboer sa at vi ikke trengte det og at de kunne ta det. Det sa vi flere ganger å vise ganske tydelige på at det var greit for oss. Det endte med at vi fikk det og vi hadde egentlig ikke lyst til det. Sa vi kunne vipse å alt men alt var ok. Venninna mi så helt stiv ut når vi skulle hjem og jeg spurte flere ganger om hun var sikker. Nå er det full tilbaketrekning og hun unngår meg. Vi snakker mye mindre og hun vil ikke finne på noe foreløpig. Dette syns jeg er skikkelig dårlig og unødvendig. Vertfall når vi tilbudene oss flere ganger å fordele det. Når man går fra å prate flere ganger om dagen til å ikke ville møtes og kun snakke mer overfladisk nå så føler Jeg det er pga dette.... Noen som har noen råd eller liknende erfaringer? Anonymkode: 3babc...a15 Beklager autokorrekt -skrivefeil Anonymkode: 3babc...a15
sommerkroppen Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 Nei det er jammen ikke godt å vite. Ikke sikkert det er pga maten da. Var det deres eller venneparets hytte? 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Høres ut som det kan ha vært noe annet enn maten. Når begynte hun å bli rar? Anonymkode: ba562...9e8 16
Einus Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Gjør det på den vanskelige måten! Ta kontakt og spør rett ut. Mye bedre enn dette med grøten og alt det der👍 8 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Skrevet 28. mars 2023 Spør henne rett ut? Anonymkode: 6cf6c...628 3 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 Virker ikke som det handlet om maten... kan noe anner ha skjedd som dere fikk ikke med dere? Var det barn tilstede? Kanskje en liten kommentar som ble mistolket? Gjorde dere aktiviteter de ønsket eller hva dere ønsket selv? Hørte dere noe krangling? For mye alkohol blandet inn? Anonymkode: 2ff8a...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Skrevet 28. mars 2023 Må vel være 100 ganger enklere å spørre henne enn ukjente her inne. Anonymkode: b6a26...7da 4 1
Rødstrupa Skrevet 28. mars 2023 #9 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg, samboer og ett vennepar dro på hyttetur for noen uker siden. Vi hadde det hyggelig og ingenting negativt hendte. klart ulike behov å forventninger dukker opp på tur, men vi klarte alle gi og ta. Vi valgte å spleise på maten. Når vi skulle hjem så hadde vi en dialog om hvem som ville ta med det resterende hjem. Både meg og samboer sa at vi ikke trengte det og at de kunne ta det. Det sa vi flere ganger å vise ganske tydelige på at det var greit for oss. Det endte med at vi fikk det og vi hadde egentlig ikke lyst til det. Sa vi kunne vipse å alt men alt var ok. Venninna mi så helt stiv ut når vi skulle hjem og jeg spurte flere ganger om hun var sikker. Nå er det full tilbaketrekning og hun unngår meg. Vi snakker mye mindre og hun vil ikke finne på noe foreløpig. Dette syns jeg er skikkelig dårlig og unødvendig. Vertfall når vi tilbudene oss flere ganger å fordele det. Når man går fra å prate flere ganger om dagen til å ikke ville møtes og kun snakke mer overfladisk nå så føler Jeg det er pga dette.... Noen som har noen råd eller liknende erfaringer? Anonymkode: 3babc...a15 Ville gått rett på og bedt henne gjøre rede for hvorfor hun nå er så reservert. Dersom hun da ikke kommer med innrømmelser er hun bare utrolig feig og det spørs vel om du gidder å bruke mer energi på henne? 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #10 Skrevet 28. mars 2023 Jeg ville spurt rett ut. »Jeg må bare spørre om jeg tolket reaksjonen din riktig, du virker ukomfortabel med den situasjonen». Ikke begynn med forsvaret, la henne si noe først. Så kan du ta en litt for laget og bare si «tenkte ikke på det, hadde egentlig ikke noe lyst eller behov - tolket deg/dere feil. Sorry». Anonymkode: e753c...18b 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #11 Skrevet 28. mars 2023 Den der er lei. Jeg hadde spurt rett ut. Og man kutter ikke kontakt med folk for noe så lite som mat. Kan det være at hun tror du flørtet med kjæresten hennes? Eller noe sånt? Anonymkode: dd44c...eee 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #12 Skrevet 28. mars 2023 Men er dere ikke gode nok venner til at du kan spørre henne? Du sier det var flere ulike forventninger, der dere måtte gi og ta, men du tror absolutt ingen av disse kan ha noe med saken å gjøre, det er kun maten som kan være utløsende årsak? Anonymkode: 31f91...d26 2 3
Havbris Skrevet 28. mars 2023 #13 Skrevet 28. mars 2023 Vi kan ikke vite noe om hva slags tanker din venninne har hatt i sitt hode. Den eneste måten å få tilgang på dette er gjennom å spørre henne - med utgangspunkt i din opplevelse av situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #14 Skrevet 28. mars 2023 Kan vel ikke ha vært maten! Må ha vært noe annet. Drakk dere? Anonymkode: b7cbc...180 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #15 Skrevet 28. mars 2023 Kan ha skjedd noe annet jeg hadde gått på besøk og spurt. Anonymkode: cbfc0...623
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #16 Skrevet 28. mars 2023 Jeg tror nøkkelen heller ligger i det du skrev in at «klart ulike behov og forventninger dukker opp på tur, men vi klarte alle å gi og ta». Er du helt sikker på det? Anonymkode: 689ad...cca 15 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #17 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg, samboer og ett vennepar dro på hyttetur for noen uker siden. Vi hadde det hyggelig og ingenting negativt hendte. klart ulike behov å forventninger dukker opp på tur, men vi klarte alle gi og ta. Vi valgte å spleise på maten. Når vi skulle hjem så hadde vi en dialog om hvem som ville ta med det resterende hjem. Både meg og samboer sa at vi ikke trengte det og at de kunne ta det. Det sa vi flere ganger å vise ganske tydelige på at det var greit for oss. Det endte med at vi fikk det og vi hadde egentlig ikke lyst til det. Sa vi kunne vipse å alt men alt var ok. Venninna mi så helt stiv ut når vi skulle hjem og jeg spurte flere ganger om hun var sikker. Nå er det full tilbaketrekning og hun unngår meg. Vi snakker mye mindre og hun vil ikke finne på noe foreløpig. Dette syns jeg er skikkelig dårlig og unødvendig. Vertfall når vi tilbudene oss flere ganger å fordele det. Når man går fra å prate flere ganger om dagen til å ikke ville møtes og kun snakke mer overfladisk nå så føler Jeg det er pga dette.... Noen som har noen råd eller liknende erfaringer? Anonymkode: 3babc...a15 Kan det handle om noe annet? Anonymkode: 1138c...057 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #18 Skrevet 28. mars 2023 sommerkroppen skrev (6 timer siden): Nei det er jammen ikke godt å vite. Ikke sikkert det er pga maten da. Var det deres eller venneparets hytte? Det var dems. Anonymkode: 3babc...a15 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #19 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan det handle om noe annet? Anonymkode: 1138c...057 Ja jeg vet ikke. Har spurt om å møtes å alt . Som sagt det har ikke skjedd noen ting. Men etter fordelingen av mat merket jeg at når vi skulle dra at noe var galt. Kan handle om noe annet og men da vet jeg ikke. Anonymkode: 3babc...a15
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #20 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja jeg vet ikke. Har spurt om å møtes å alt . Som sagt det har ikke skjedd noen ting. Men etter fordelingen av mat merket jeg at når vi skulle dra at noe var galt. Kan handle om noe annet og men da vet jeg ikke. Anonymkode: 3babc...a15 Send en meld og spør rett ut om alt er ok? Anonymkode: 0cd14...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå