Gå til innhold

Lure psykologen for FUN 😂

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min psykolog er veldig god på det, men noen ganger glemmer han seg og reagerer direkte på følelsen sin hvis han blir overrasket. Jeg ler masse etterpå  når jeg kommer hjem av det heheh. Fordi jeg gjør det litt med vilje og det funker😂😂Jeg sier feks noe veldig gale også sier jeg det med en stemme og kroppsspråk som om jeg ikke ser selv at det er gale. Jeg burde sagt den tingen med følelser og utrykket at det ikke er greit, men så sier jeg det helt upåvirket som at jeg ikke ser alvoret. kun for å teste heheh. Men noen ganger er det ikke test såklar, noen ganger mener jeg det på ekte. Så han kan jo ikke vite uansett liksom, men følelsene hans kan han miste litt blalansen med da.😆😆😆.

Flere som lurer psykologen sin litt av og til? En gang lurte jeg en psykologen til å tro at jeg lurte han, og da var han stolt fordi han trodde han avslørte noe jeg prøvde på, men målet mitt var kun å få han til å tro det🤣🤣🤣🤣hehehe det er litt gøy. Da spillet jeg som om at han trodde han hadde avslørt meg, men jeg lo innvendig😂😂😂

men dette er noe jeg gjør sjeldent asså, det er seriøse samtaler og vi har en god tone, og vi jobber med mye dritt og kommer langt og bra gjennom det vi skal. Trenger bare litt moro også når jeg er der.

Han kan teste han også, og jeg merker når han tester meg, derfor gjør jeg litt tilbake og.

. Jeg er meget god på å lese andre og spesielt om de prøver å manipulere meg. så jeg er ikke det enkleste mennesket psykologen har akkurat, funker ikke å teste meg, jeg ser alt sånt😂derfor gøy å teste han litt, og han blir faktisk lurt, hihi. 

litt morsom ting jeg aldri forteller noen. har du noen gang lurt psykologen litt på gøy? Fortell😂

Anonymkode: 79fe6...e66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS HER:

Glemte å skrive øverst (psykologen er vanligvis god på regulere følelsene)

AnonymBruker
Skrevet

Han skjønner nok at du har ASPD uten å måtte bruke timene dine på manipulering. 

Anonymkode: b7e9f...a25

• Liker 22
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn til at du oppsøker psykolog. Han er nok fullstendig klar over at du har en psf. eller andre problemer som leder til den barnslige oppførselen du beskriver i HI. 

Har du lyst til å få hjelp? Høres ut som du opptar viktige ressurser med tull. Det er mange som står på venteliste, som ønsker faktisk hjelp. 

Anonymkode: aa2de...8c6

• Liker 45
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeeses… en liten kort tråd og jeg har fått en alvorlig diagnose? Antisosial personlighet forstyrrelse? Det var voldsomt? Alle kan manipulere litt og ha det gøy, men ingen tørr å innrømme det. Både de som er frisk og de som sliter kan syns det er gøy å lure andre. Bare se på Ylvis og Kjetil og Kjartan show! Er de anti sosiale fordi dem kødder litt med folk? De er også kjent fordi mange ler av det! 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du vil bruke dyrebar tid, energi og penger på å kaste bort deler av tiden din hos psykolog på tull.

Anonymkode: 38057...48e

• Liker 28
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeeses… en liten kort tråd og jeg har fått en alvorlig diagnose? Antisosial personlighet forstyrrelse? Det var voldsomt? Alle kan manipulere litt og ha det gøy, men ingen tørr å innrømme det. Både de som er frisk og de som sliter kan syns det er gøy å lure andre. Bare se på Ylvis og Kjetil og Kjartan show! Er de anti sosiale fordi dem kødder litt med folk? De er også kjent fordi mange ler av det! 

Du er ikke på TV for å underholde andre. Du er hos en psykolog. Du er klar over det? Du bruker dyrebar tid på tull, og det 100% bevisst. Noe du faktisk skryter av også. Da er du jammen tilregnelig nok til å se å skjerpe deg. Ta deg sammen. 

• Liker 28
  • Nyttig 8
Skrevet

Ett ord: teit!

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du er ikke på TV for å underholde andre. Du er hos en psykolog. Du er klar over det? Du bruker dyrebar tid på tull, og det 100% bevisst. Noe du faktisk skryter av også. Da er du jammen tilregnelig nok til å se å skjerpe deg. Ta deg sammen. 

Ja, jeg går jo frivillig til psykolog, så jeg tar jo tak i det så godt jeg kan 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: ae60f...aed

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anonymkode: ae60f...aed

Fant du meg på KG? Er du psykologen min? 😶🌫️ Ble du overrasket igjen ?🤣 psykologen min —>  HÆ?😳

hahahha, latter terapi😂

AnonymBruker
Skrevet

Herregud..

Anonymkode: 11faa...ba4

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Så flaut og barnslig.

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Smart ting. Anbefaler deg å få innsyn i journalen din 😆 

Anonymkode: a73cd...91e

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Smart ting. Anbefaler deg å få innsyn i journalen din 😆 

Anonymkode: a73cd...91e

Nei helsikken, det tørr jeg ikke. Jeg tipper det står masse slemt om meg, garantert. Jeg vil bli knust og lei meg. Jeg lar psykologer og leger holde det for seg selv.  Så lenge de hjelper meg så holder det for meg. Mitt forsvarsmekanisme er humor, smil og tøffhet. Har alltid vært sånn siden jeg var liten. Håper psykologen ser dette og ikke tenker jeg er teit og barnslig. Jeg er egentlig pissredd 😂 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du går til psykolog frivillig nei 😅

Anonymkode: 55fd3...da6

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Du trenger nok hjelpen du får.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei helsikken, det tørr jeg ikke. Jeg tipper det står masse slemt om meg, garantert. Jeg vil bli knust og lei meg. Jeg lar psykologer og leger holde det for seg selv.  Så lenge de hjelper meg så holder det for meg. Mitt forsvarsmekanisme er humor, smil og tøffhet. Har alltid vært sånn siden jeg var liten. Håper psykologen ser dette og ikke tenker jeg er teit og barnslig. Jeg er egentlig pissredd 😂 

Din forsvarsmekanisme er humor? For hvem da? 10 åringer? Hvor gammel er du egentlig? For en umoden oppførsel du beskriver, og dette er du stolt av? Jeg er helt sikker på at du bør ta imot den hjelpen du får, og voks opp!!

Anonymkode: fa491...cd6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det der kan ødelegge for deg selv i lengden.

Anonymkode: e7fa7...e9a

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...