AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 hadde dere syns dette var greit? mannen har barn med exen, men aldri vært sammen. Om han har hun på snap og sender alle snapper han sender til deg til hun også? Og det har pågått i noen år. om han alltid har et behov for å snakke med henne. Og viser klart til deg at hun er på lik linje med deg. Har familien hennes på snap som han ikke kjenner, men har ingen fra din familie på snap? (jeg syns det holder med telefon/messenger for kontakt ang barnet. Men han skal sende snap og snakke om alt mulig) han skyver deg unna barnet hans, men legger skylden på deg etterpå. om han lyver til deg flere ganger i uken? om han har lovet å være ærlig mot deg hver uke, men fortsetter å lyve, hva hadde du gjort? Vist du alltid får skylden for hans oppførsel? Vist han nekter og la deg snakke og avbryter deg hele tiden, men når han snakker så må du være stillle. Og prøver du å snakke iløpet av feks 30 min så legger han på fordi det kun er han som får lov å snakke. han blir sint vist du tar opp noe han har såret deg på? vist han bestemmer at du har maks lov å sende 2-3 korte meldinger, og meldingen kan ikke være lang for da blir han hissig? vist du tar opp noe du vil snakke om, på en helt vanlig måte, og han blir hissig og kommer med trusler? vist du sier ifra når han gjør noe som sårer deg, og du vil ha et svar på hvorfor og han truer, blokkerer deg på Facebook, messenger, telefon og snap? Syns det er ekstrem oppførsel uten grunn. hadde du følt deg sviktet? Såret? Hadde du godtatt det? Hvilken krav hadde du isåfall stilt hvis forholdet skulle fortsette? For at det skulle fungert. Anonymkode: f4b7c...0c6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Dette forholdet kan ALDRI fungere. INGEN kan ha et sunt eller godt forhold med en mann som er så ustabil, hissig, kontrollerende, manipulerende at han stadig psyker ned partneren. Her er det bare en ting for deg å gjøre, ts - dump ham og blokker ham på alle måter! Og når du har gjort det - se om du kan få snakket med en fagperson om hvorfor du lar deg behandle så elendig i et forhold, slik at du kan slippe å gå i samme fella med flere menn. Det at du spør her inne er et veldig sunt tegn - for det viser at du egentlig vet at dette er et forhold du ikke kan bli i! Du trenger ikke svar hvorfor han gjør som han gjør. Han behandler deg på en måte som er voldelig. Dump ham, blokker ham og se deg aldri tilbake ❤️ Anonymkode: 4d850...b85 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Hvorfor vil du at dette forholdet skal fungere? Still høyere krav til den du er sammen med og kvitt deg med denne mannen! Anonymkode: 2bc75...7a2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Nei ingenting av det der hadde jeg godtatt og det syns jeg ingen annen dame skal godta heller! Han respekterer ikke forholdet og du har det mye bedre uten den tufsen! Anonymkode: 1576c...823 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Dette hadde vært så mye enklere å forstå om du hadde skrevet rett ut hvordan han er med deg, isteden for dette her. Anonymkode: d02ae...5f1 4 1
Abcdefghjklmn Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Jeg hadde det sånn med eksen og stod i det. Til slutt var han utro og dro. Jeg kom hjem og han var borte. Ikke vent til han skader deg mer. En mann som er stolt i sin familie, altså deg, setter det aldri på spill for noen på snapp. Frigjør deg selv fra uro og smerter. ❤️ 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): hadde dere syns dette var greit? mannen har barn med exen, men aldri vært sammen. JA, IKKE NOE Å GJØRES MED DET (men hvordan er man eks uten å være sammen?) Om han har hun på snap og sender alle snapper han sender til deg til hun også? Og det har pågått i noen år. FELLES-SNAP ER VEL GREIT. om han alltid har et behov for å snakke med henne. Og viser klart til deg at hun er på lik linje med deg. AT HAN PRATER MED SITT BARNS MOR? DET MÅ HAN JO. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har familien hennes på snap som han ikke kjenner, men har ingen fra din familie på snap? BARNETS SLEKT, ALTSÅ? (jeg syns det holder med telefon/messenger for kontakt ang barnet. Men han skal sende snap og snakke om alt mulig) han skyver deg unna barnet hans, men legger skylden på deg etterpå. om han lyver til deg flere ganger i uken? om han har lovet å være ærlig mot deg hver uke, men fortsetter å lyve, hva hadde du gjort? HVA LYVER HAN OM? Vist du alltid får skylden for hans oppførsel? HVILKEN OPPFØRSEL DA? Vist han nekter og la deg snakke og avbryter deg hele tiden, men når han snakker så må du være stillle. Og prøver du å snakke iløpet av feks 30 min så legger han på fordi det kun er han som får lov å snakke. DA HADDE JEG LAGT PÅ SELV. han blir sint vist du tar opp noe han har såret deg på? KONTEKST? vist han bestemmer at du har maks lov å sende 2-3 korte meldinger, og meldingen kan ikke være lang for da blir han hissig? PER TIME DA ELLER? vist du tar opp noe du vil snakke om, på en helt vanlig måte, og han blir hissig og kommer med trusler? vist du sier ifra når han gjør noe som sårer deg, og du vil ha et svar på hvorfor og han truer, blokkerer deg på Facebook, messenger, telefon og snap? HØRES DRAMATISK UT. Syns det er ekstrem oppførsel uten grunn. hadde du følt deg sviktet? Såret? Hadde du godtatt det? Hvilken krav hadde du isåfall stilt hvis forholdet skulle fortsette? For at det skulle fungert. SYNES DERE BEGGE VIRKER URIMELIGE. Anonymkode: f4b7c...0c6 Anonymkode: a1527...23a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 Jeg hadde ikke akseptert slik oppførsel av hverken kjæreste eller venner! Hadde ikke giddet å få det til å fungere med en hissig drittsekk! Hadde dumpet han, så kan han sitte der alene med sinnet sitt. Evt finne noen andre å kjefte på. Anonymkode: d6011...979 2 1
Gjest ti10 Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Hvorfor i alle dager er du sammen med denne "mannen"?
Gjest supernova_87 Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 Naturligvis ikke. Hva er grunnen til at du føler du må ha vår bekreftelse på at det er greit å gå? Forteller han deg at det er du som er syk, kravstor osv? Det her kan jo umulig gi deg noe annet enn drit. Ta med deg selvrespekten din og se deg aldri tilbake!
Exinferis Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 Christ and a half thats a rant. Kan du be han sende inn sin side av saken her mens jeg tar meg en dusj etter all dritten som er slengt? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 Hvorfor vil du være sammen med en slik? Anonymkode: 5958b...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #16 Skrevet 28. mars 2023 Exinferis skrev (10 timer siden): Christ and a half thats a rant. Kan du be han sende inn sin side av saken her mens jeg tar meg en dusj etter all dritten som er slengt? Hvilken "dritt som er slengt"? TS kommer faktisk ikke med en eneste karakteristikk av mannen som kvalifiserer som drittslenging, men beskriver hendelser og sin opplevelse av dem. Vi kvinner som har vært i forhold med kontrollerende og manipulerende menn kjenner igjen slik oppførsel som TS beskriver, og det er ingen ting som unnskylder den. Anonymkode: f571c...37f 3
Exinferis Skrevet 28. mars 2023 #17 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvilken "dritt som er slengt"? TS kommer faktisk ikke med en eneste karakteristikk av mannen som kvalifiserer som drittslenging, men beskriver hendelser og sin opplevelse av dem. Vi kvinner som har vært i forhold med kontrollerende og manipulerende menn kjenner igjen slik oppførsel som TS beskriver, og det er ingen ting som unnskylder den. Anonymkode: f571c...37f Spar meg. Lista her er så evig lang og så ensidet at det blir umulig å holde noen form for objektiv mening. Såklart mannen er et vandrende rødt flagg, kom deg vekk, hva er poenget med dette forholdet osv. Så la oss analysere dette litt da: om han lyver til deg flere ganger i uken? om han har lovet å være ærlig mot deg hver uke, men fortsetter å lyve, hva hadde du gjort? Javel? Basert på hva? Har vi eksempler her? Hva lyver han om? Lyver du tilbake? Vist du alltid får skylden for hans oppførsel? Igjen, i hvilken setting? Gir du han skylden for noe? Vist han nekter og la deg snakke og avbryter deg hele tiden, men når han snakker så må du være stillle. Og prøver du å snakke iløpet av feks 30 min så legger han på fordi det kun er han som får lov å snakke. Er vi plutselig på telefonen nå? Legger på? Alle bør få snakke - helt enig. han blir sint vist du tar opp noe han har såret deg på? Er det første gang han hører det skal han såklart ikke bli sint - men igjen her vet vi ingenting om situasjonen. Er dette noe han vet han har såret deg på, og du fortsetter å ta det opp i nye krangler? vist han bestemmer at du har maks lov å sende 2-3 korte meldinger, og meldingen kan ikke være lang for da blir han hissig? Dette blir for spesielt til at jeg klarer å ta stilling til. 2-3 korte meldinger? Til hvem? igjen, setting - hva skjer her? vist du tar opp noe du vil snakke om, på en helt vanlig måte, og han blir hissig og kommer med trusler? Dette er postens første opplagte røde flagg som kvinner kaller det. De andre kan vere det også altså, men igjen, setting. vist du sier ifra når han gjør noe som sårer deg, og du vil ha et svar på hvorfor og han truer, blokkerer deg på Facebook, messenger, telefon og snap? Og dette høres ikke ut som dere er sammen i det hele tatt. Truer, og blokker på facebook, messenger osv...hvordan fungerer dette forholdet i det hele tatt? Totalt bipolar type? Er det noen slags form for unnskyldning etter unblocking? Og det blir godtatt og slukt rått? Såklart skal ingen godta slik oppførsel - jeg savner bare nyanse i det som postes. Om en er på jakt etter noen råd må det i det minste bli lagt fram med et snev/forsøk på objektivitet. Og slike menn fins det haugevis av? I alle dager... 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #18 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): hadde dere syns dette var greit? mannen har barn med exen, men aldri vært sammen. Om han har hun på snap og sender alle snapper han sender til deg til hun også? Og det har pågått i noen år. om han alltid har et behov for å snakke med henne. Og viser klart til deg at hun er på lik linje med deg. Har familien hennes på snap som han ikke kjenner, men har ingen fra din familie på snap? (jeg syns det holder med telefon/messenger for kontakt ang barnet. Men han skal sende snap og snakke om alt mulig) han skyver deg unna barnet hans, men legger skylden på deg etterpå. om han lyver til deg flere ganger i uken? om han har lovet å være ærlig mot deg hver uke, men fortsetter å lyve, hva hadde du gjort? Vist du alltid får skylden for hans oppførsel? Vist han nekter og la deg snakke og avbryter deg hele tiden, men når han snakker så må du være stillle. Og prøver du å snakke iløpet av feks 30 min så legger han på fordi det kun er han som får lov å snakke. han blir sint vist du tar opp noe han har såret deg på? vist han bestemmer at du har maks lov å sende 2-3 korte meldinger, og meldingen kan ikke være lang for da blir han hissig? vist du tar opp noe du vil snakke om, på en helt vanlig måte, og han blir hissig og kommer med trusler? vist du sier ifra når han gjør noe som sårer deg, og du vil ha et svar på hvorfor og han truer, blokkerer deg på Facebook, messenger, telefon og snap? Syns det er ekstrem oppførsel uten grunn. hadde du følt deg sviktet? Såret? Hadde du godtatt det? Hvilken krav hadde du isåfall stilt hvis forholdet skulle fortsette? For at det skulle fungert. Anonymkode: f4b7c...0c6 Punkt 2 hadde vært nok til at jeg hadde gått. Det er forskjellen på en ungjente og en dame. Ungjenten håper på forandring og forbedring, og brenner seg ut ved å overtolke faktorer som snakker for seg selv. En dame vet at livet er for kort til redtaureringsobjekt som svigers har latt forfalle - pakker sakene - og går. Anonymkode: b9baa...c17 1
Blåjojo Skrevet 28. mars 2023 #19 Skrevet 28. mars 2023 Det korte svaret er: NEI! Hadde ikke godtatt noe av det du ramser opp. Håper det ikke er et forhold du tenker det er verdt å være i, og tenker at han kanskje endrer seg. Håper du har vett til å se din egenverdi og ta vare på deg selv! 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #20 Skrevet 28. mars 2023 Exinferis skrev (35 minutter siden): Spar meg. Lista her er så evig lang og så ensidet at det blir umulig å holde noen form for objektiv mening. Såklart mannen er et vandrende rødt flagg, kom deg vekk, hva er poenget med dette forholdet osv. Så la oss analysere dette litt da: om han lyver til deg flere ganger i uken? om han har lovet å være ærlig mot deg hver uke, men fortsetter å lyve, hva hadde du gjort? Javel? Basert på hva? Har vi eksempler her? Hva lyver han om? Lyver du tilbake? Vist du alltid får skylden for hans oppførsel? Igjen, i hvilken setting? Gir du han skylden for noe? Vist han nekter og la deg snakke og avbryter deg hele tiden, men når han snakker så må du være stillle. Og prøver du å snakke iløpet av feks 30 min så legger han på fordi det kun er han som får lov å snakke. Er vi plutselig på telefonen nå? Legger på? Alle bør få snakke - helt enig. han blir sint vist du tar opp noe han har såret deg på? Er det første gang han hører det skal han såklart ikke bli sint - men igjen her vet vi ingenting om situasjonen. Er dette noe han vet han har såret deg på, og du fortsetter å ta det opp i nye krangler? vist han bestemmer at du har maks lov å sende 2-3 korte meldinger, og meldingen kan ikke være lang for da blir han hissig? Dette blir for spesielt til at jeg klarer å ta stilling til. 2-3 korte meldinger? Til hvem? igjen, setting - hva skjer her? vist du tar opp noe du vil snakke om, på en helt vanlig måte, og han blir hissig og kommer med trusler? Dette er postens første opplagte røde flagg som kvinner kaller det. De andre kan vere det også altså, men igjen, setting. vist du sier ifra når han gjør noe som sårer deg, og du vil ha et svar på hvorfor og han truer, blokkerer deg på Facebook, messenger, telefon og snap? Og dette høres ikke ut som dere er sammen i det hele tatt. Truer, og blokker på facebook, messenger osv...hvordan fungerer dette forholdet i det hele tatt? Totalt bipolar type? Er det noen slags form for unnskyldning etter unblocking? Og det blir godtatt og slukt rått? Såklart skal ingen godta slik oppførsel - jeg savner bare nyanse i det som postes. Om en er på jakt etter noen råd må det i det minste bli lagt fram med et snev/forsøk på objektivitet. Og slike menn fins det haugevis av? I alle dager... Såe.....jeg ser fortsatt ikke noe drittslenging? Men mulig du har en helt annen definisjon av det enn folk flest. Anonymkode: f571c...37f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå