Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Vært hjemme i jula, og lagt merke til at personene i min omgangskrets (ca. 21-24 åringer) er begynt å bli "etablert". De er i seriøse forhold, og velger å være med familie fremfor å gå på fest hver kveld (men et par fester med venner blir det jo da også).Dette gjelder både jenter og gutter.Men samboeren min, som er 27, har en eldre omgangskrets (26-30), og der er det heller få som tenker på familien i jula.. bare fest, fest, fest...hver eneste dag... mange er single, og familien bryr de seg ikke dtort om. Så her har jeg gått mellom barken og veden. Mine venner er med familien sammen med sine kjærester, kjæresten min er på fest sammen med kompiser og venniner (var med en kveld, men ellers spør han aldri). Og her går jeg hjemme og er rastløs som søren, og føler meg nedprioritert av han jeg har mest lyst til å tilbringe, om ikke alle så iallefall et par dager i jula.
LancomeMan Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Skjønner det. Syns han egentlig burde tatt deg med da!! Kjipt å sitte alene i jula, når man egentlig skal kose seg sammen!! Snakk med han å si at du føler deg tilside satt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå