Akryl Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 La oss si jeg er i demonstrasjon, men da hadde jeg begynt å tenke at jeg må rekke buss til hjem, gjøre meg klar til jobb neste dag. Men de folka er der bare liksom og demonstrerer dag og natt. Franskmannen er ikke redd for at arbeidsgiver skal se han brenne bildekk. Skal ingen hente barn fra barnehage heller? Hvis Større holdt på å kuppe makten, kunne jeg ikke bare gå ut å demonstrere nå og skulke jobben. Jeg må jo stå opp tidlig.
GrønnNellik68 Skrevet 28. mars 2023 #2 Skrevet 28. mars 2023 Folk der sloss for ett bedre samfunn og liv når de får tredd nedover hodene fra regjeringa si som gjør livet dems vanskeligere. Er mer tak i folk der enn i Norge de finner seg ikke i alt. I Norge godtar vi alt regjeringa og mange av oss tror visst ting vil endre seg bare man er flink nok til å si i fra på sosiale medier. Hadde vår regjering holdt på sånn i Frankriket hadde de vel gått bananas😂 1
Gjest Lurven Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 I Frankrike er jo demonstrasjoner blitt en tradisjon. De demonstrerer jo for og mot alt hele tiden, så mye at det har mistet litt effekt
Loke37 Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Mye yrkespøbler i Frankrike, de jobber ikke nå, da jobber de vel neppe når de er 62 eller 64 heller.
Topsi Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 I Israel slåss de for demokratiet sitt, det er verdt å ofre noen arbeidsdager for.... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå