Gå til innhold

Svir på klitoris av våtservietter??eller ei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag,de dagene jeg ikke dusjer så vasker jeg med våtservietter til babyer.men kjenner jeg er blitt sår rundt klitorisområdet,noen som har erfaring med våtservietter om de kan gi svie?

Anonymkode: 30126...81a

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Folk bruker våtservietter til å pusse båter med... Ville ikke hatt sånt i nærheten av min klitoris, i alle fall. Vask deg heller med en klut med vann.

AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje urinrørsåpningen plassert ved klitoris? (Noen kvinner har den der, mens andre har den i skjedeåpningen)

Anonymkode: a03d6...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk klut, ikke våtservietter.

Anonymkode: fe4ba...dbe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har kanskje urinrørsåpningen plassert ved klitoris? (Noen kvinner har den der, mens andre har den i skjedeåpningen)

Hva sa du nå? 😂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

wtf...?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Må være en mann du 🤣 

Anonymkode: 8a693...885

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker våtservietter etter hvert toalettbesøk, har aldri hatt problem med dette. Har du forsøkt å bytte merke? 

Anonymkode: 31587...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får enten vondt eller kløe nedentil ved bruk av visse dusjsåper og shampooer. Til og med visse type dopapir kan trigge den reaksjonen. Har aldri prøvd våtservietter, men tipper det ville gitt lignende reaksjon.

Anonymkode: 0fdd1...5e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

våtservietter skal jo ikke brukes på klitoris????

Anonymkode: f4236...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker våtservietter til å fjerne maling med. Kunne aldri falt meg inn å bruke de i underlivet, verken mitt eller babyen sitt. Bruk klut med vann. 

Anonymkode: f9f8d...8b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor er urinrøret hos kvinner?

Bilderesultat for hvor har kvinner urinrøret

Kvinnens urinrør, urethra feminina, er 3–5 centimeter langt. Det har et nesten rett forløp på forsiden av skjeden og munner ut mellom kjønnsleppene like foran skjedeinngangen, bak klitoris. På grunn av sin korte lengde og forholdsvis vide lumen (8–10 millimeter), er kvinner mer utsatt for urinveisinfeksjoner enn menn.29. jun. 2022

Anonymkode: bea41...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...