Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Nemlig denne! Noe som har slått meg er at enkelte klesprodusenter tror at siden man er feit så er man også 3 meter lang. Hvilket ikke jeg er ihvertfall. Jeg er ei lita kule som aldri får lagt opp bukser. Finner på alle mulige variasjoner på å legge opp, teip, stiftemaskin ol. Det er kjedelig, og ikke så pent!
Gjest gjest1 Skrevet 1. januar 2006 #2 Skrevet 1. januar 2006 De har jo fint system på only/vero moda som har livvidde og lengde hver for seg!
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Du Sissan, hvor kjøper du Bandolera? Jeg har stort sett funnet det på Dollarosa på Gunerius i Oslo, men utvalget der er ikke alltid like stort.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 De har jo fint system på only/vero moda som har livvidde og lengde hver for seg! Eh.. hallo? Dette er jo et universelt system som har eksistert i alle år da! Det brukes av de aller fleste som lager jeans: Levis, Diesel, Lee osv osv.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #5 Skrevet 2. januar 2006 Ah ok, har ikke sett det før jeg (bare en størrelse som gjalt over hele)
Gjest Turi Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Du Sissan, hvor kjøper du Bandolera? Jeg har stort sett funnet det på Dollarosa på Gunerius i Oslo, men utvalget der er ikke alltid like stort. ← Kjøper på Dollarosa, og en lokal butikk som heter Jazz. Ellers har de det i Vika Terassen, på Petit Magasin, og noen Match- og Vic-butikker har deler av kolleksjonen. Imperia på paleet ser jeg reklarmerer med at de har det på nett, men jeg har ikke vært der enda. Handler mest på Dollarosa jeg - for der har de både PBO og Bandolera, og ikke minst god service.
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Det beste da er vel å handle klær der man får en lengdestørrelse og en viddestørrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå