Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig denne!

Noe som har slått meg er at enkelte klesprodusenter tror at siden man er feit så er man også 3 meter lang. Hvilket ikke jeg er ihvertfall. Jeg er ei lita kule som aldri får lagt opp bukser. Finner på alle mulige variasjoner på å legge opp, teip, stiftemaskin ol.

Det er kjedelig, og ikke så pent!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

De har jo fint system på only/vero moda som har livvidde og lengde hver for seg!

Skrevet

Du Sissan, hvor kjøper du Bandolera? Jeg har stort sett funnet det på Dollarosa på Gunerius i Oslo, men utvalget der er ikke alltid like stort.

Skrevet
De har jo fint system på only/vero moda som har livvidde og lengde hver for seg!

Eh.. hallo? Dette er jo et universelt system som har eksistert i alle år da! :)

Det brukes av de aller fleste som lager jeans: Levis, Diesel, Lee osv osv.

Gjest gjest1
Skrevet

Ah ok, har ikke sett det før jeg (bare en størrelse som gjalt over hele)

Skrevet
Du Sissan, hvor kjøper du Bandolera? Jeg har stort sett funnet det på Dollarosa på Gunerius i Oslo, men utvalget der er ikke alltid like stort.

Kjøper på Dollarosa, og en lokal butikk som heter Jazz. Ellers har de det i Vika Terassen, på Petit Magasin, og noen Match- og Vic-butikker har deler av kolleksjonen. Imperia på paleet ser jeg reklarmerer med at de har det på nett, men jeg har ikke vært der enda. Handler mest på Dollarosa jeg - for der har de både PBO og Bandolera, og ikke minst god service.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det beste da er vel å handle klær der man får en lengdestørrelse og en viddestørrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...