AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Del Skrevet 27. mars 2023 Er helt nybegynner på å strikke. Strikker jevnt og mister ikke masker. Skulle strikke Sophie shawl, og det gikk helt fint til jeg skulle begynne å felle av for å få færre og færre masker. Men jeg laget tydeligvis hele tiden noen ekstra, så det så jo helt crazy ut. Fikk liksom aldri avsluttet og ga opp og hele sjalet endte i søpla. Hva er det som gjør at man plutselig får ekstra masker? Hvilken feil gjør man? Jeg tror jeg gir opp hele strikkinga, jeg har ADHD og sliter litt med fokus så det spørs om det er dødfødt. Ble bare så nysgjerrig på hva jeg gjorde feil 😄Har strikket litt ting før hvor det aldri var et problem, så skjønner ingenting. Anonymkode: 17442...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 27. mars 2023 #2 Del Skrevet 27. mars 2023 Fullstendig umulig å si uten at man så hva du gjorde og evt. leste hva du egentlig skulle ha gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Hvordan felte du av? for å få ekstra masker må du ha laget de, f.eks. fått et kast på pinnen uten at det skulle være det. Anonymkode: 38076...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Del Skrevet 28. mars 2023 Antar du har løftet over strikket neste og glemt å felle av. Eller mulig du har klart å hekte opp noen ekstra når du strikket. Vanskelig å vie uten å se det. Tips. Jeg sliter veldig mye med sånt. Så jeg bruker maske markører. Hvis det ikke er mønster rapport, setter jeg en maske markør pr 10 eller 20 maske, da merker jeg fort om det er blitt noe feil. Er det mønster rapport har jeg en markør pr rapport. Da ser jeg enkelt at noe er feil. Slik får jeg rettet opp feil med en gang Anonymkode: d9df6...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå