AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Har vært alene i mange år nå og har flere ganger forsøkt meg på datingsider og apper, men har funnet en vei ut før jeg måtte møte noen. Nå har jeg prøvd meg igjen og har skaffet en date om noen dager, men føler usikerheten og redselen kommer krypende. Har ikke ønske om å være alene resten av livet pga. tidligere dårlige opplevelser. Noen som har råd eller tips? SKAL ikke backe ut nå, selv om han ikke trenger å være drømmemannen. Anonymkode: fbe50...415
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Så lenge han ikke ber deg slikke han i rumpa så tenker jeg det er 'doable' Anonymkode: 3ec74...eb8 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Er du redd for å møte opp fordi du er redd for at han ikke skal like deg? Ikke legg så mye i det! Se på det som en prat med en nabo eller butikkansatt, vær hyggelig men ikke tenk at det skal være noe forventninger eller forpliktelser på første date. Tenk at du skal nyte nuet også får du heller tenke i etterkant på hva du vil videre. Er du redd fordi du tenker at han kan utsette deg for noe galt så møt på offentlig sted og ikke bli med han noe privat sted og unngå å drikke alkohol. Lykke til:) Anonymkode: 8505b...8b8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 Samme her. Jeg har vært alene i flere år og har vært på datingapper før, men jeg har aldri turt å møte noen. Så lagde jeg meg ny profil tidligere i år og da var jeg fast bestemt på at jeg skulle møte noen og gå på date. For noen uker siden begynte jeg å chatte med en mann og han ba meg ut. Fikk litt panikk da, men vi avtalte møte og det dro jeg på. Man må egentlig bare bestemme seg for at man skal gjøre det og så dra selv om man er veldig nervøs og redd. Så kan det være greit å gjøre ting for å trygge seg selv. Som å møte på et offentlig sted på dagtid og ikke drikke alkohol for eksempel. Jeg har prøvd å ikke ha særlig med forventninger, men dra og se hva som skjer. Nå har jeg vært på date med den mannen flere ganger og jeg synes egentlig at det er nå det virkelig blir vanskelig, for det er vanskelig å vite den andres intensjoner og jeg sliter med å stole på folk. Allikevel er det å prøve et skritt i riktig retning og bedre enn å sitte hjemme og lure på om det kunne blitt noe. Anonymkode: 3cb53...e2e 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Skrevet 28. mars 2023 Om du er redd han ikke skal like deg, så bytt fokus: Du skal møte han for å se om du liker han.. Ikke omvendt. Om du er redd noe skal skje: Møt han offentlig, og ikke drikk alkohol. Dessuten er det bare sunt å være litt nervøs! Det betyr at noe er viktig for deg å få til😊 Anonymkode: cd2aa...641 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå