Gå til innhold

Hvilke bleier er størst!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke bleier er de største? Barnehagen vil helst ha åpne. Har pleid å bruke libero åpne bleier, men de største begynner å bli for små. 

Og før noen sier det: ja, vi jobber selvfølgelig med dotrening. Men barnehagen vil ha bleier på der ennå. 

Anonymkode: 9a7ef...6ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bleier til voksne også, så de største er nok alt for store. Men ta en tur på apoteket, så finner du noen som passer :)

Anonymkode: 921ea...bb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det finnes bleier til voksne også, så de største er nok alt for store. Men ta en tur på apoteket, så finner du noen som passer :)

Anonymkode: 921ea...bb7

Takk, men tenkte på hvilke av de vanlige bleiemerkene som var bredest 😊 apotek bleier blir vel dyrere/færre i pakken. Og må være åpne, ikke pyjama pants eller up and go

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så de hadde 19 til 30 kg på Rema idag, sånne liggebleier. Lev vel merket. Mener at de er litt bredere enn libero. 

Men de skal altså ha åpne bleier til stort barn..? Litt upraktisk å ta på de stående, pleier de å legge barnet ditt ned på stellebord..? Hvorfor vil de ha det? Beklager at jeg spør så mye, men det var sært av barnehagen synes jeg. 

Anonymkode: e519e...a7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg så de hadde 19 til 30 kg på Rema idag, sånne liggebleier. Lev vel merket. Mener at de er litt bredere enn libero. 

Men de skal altså ha åpne bleier til stort barn..? Litt upraktisk å ta på de stående, pleier de å legge barnet ditt ned på stellebord..? Hvorfor vil de ha det? Beklager at jeg spør så mye, men det var sært av barnehagen synes jeg. 

Anonymkode: e519e...a7e

Ikke meg du spør, men ikke noe problem å ta på stående. Mye mer styr å måtte ta av hele buksa, tøfler osv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ÄNGLAMARK tror jeg er ganske romslige, hvertfall buksebleiene. Antar derfor også at de andre er det.

Anonymkode: a5473...d59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, da prøver vi Anglamark eller rema. Barnehagen vil slippe å kle av bukse og alt for å skifte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...