AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Hvilke bleier er de største? Barnehagen vil helst ha åpne. Har pleid å bruke libero åpne bleier, men de største begynner å bli for små. Og før noen sier det: ja, vi jobber selvfølgelig med dotrening. Men barnehagen vil ha bleier på der ennå. Anonymkode: 9a7ef...6ee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Det finnes bleier til voksne også, så de største er nok alt for store. Men ta en tur på apoteket, så finner du noen som passer Anonymkode: 921ea...bb7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det finnes bleier til voksne også, så de største er nok alt for store. Men ta en tur på apoteket, så finner du noen som passer Anonymkode: 921ea...bb7 Takk, men tenkte på hvilke av de vanlige bleiemerkene som var bredest 😊 apotek bleier blir vel dyrere/færre i pakken. Og må være åpne, ikke pyjama pants eller up and go Anonymkode: 9a7ef...6ee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Jeg så de hadde 19 til 30 kg på Rema idag, sånne liggebleier. Lev vel merket. Mener at de er litt bredere enn libero. Men de skal altså ha åpne bleier til stort barn..? Litt upraktisk å ta på de stående, pleier de å legge barnet ditt ned på stellebord..? Hvorfor vil de ha det? Beklager at jeg spør så mye, men det var sært av barnehagen synes jeg. Anonymkode: e519e...a7e 1
Helt uperfekt Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg så de hadde 19 til 30 kg på Rema idag, sånne liggebleier. Lev vel merket. Mener at de er litt bredere enn libero. Men de skal altså ha åpne bleier til stort barn..? Litt upraktisk å ta på de stående, pleier de å legge barnet ditt ned på stellebord..? Hvorfor vil de ha det? Beklager at jeg spør så mye, men det var sært av barnehagen synes jeg. Anonymkode: e519e...a7e Ikke meg du spør, men ikke noe problem å ta på stående. Mye mer styr å måtte ta av hele buksa, tøfler osv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 ÄNGLAMARK tror jeg er ganske romslige, hvertfall buksebleiene. Antar derfor også at de andre er det. Anonymkode: a5473...d59 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #7 Skrevet 28. mars 2023 Takk, da prøver vi Anglamark eller rema. Barnehagen vil slippe å kle av bukse og alt for å skifte. Anonymkode: 9a7ef...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå