jento87 Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Heisann, eg blei skreven ut i dag av dps. Vore der 1 mnd med litt permisjon innimellom. Kontakten min ville eg skulle få forlengelse for eg er veldig på bunn no, men legen meinte eg burde prøve meg heima, men at eg sku ha lav terskel for å få polikliniske kontakten t å henvise meg på nytt.Ting er så utruligt tungt , og kjenne eg kunne trengt den støtten der inne litt lengre, snakket med mannen min i dag og han og mener at eg burde bli lagt inn igjen. Mistforstå meg rett eg synest at å vær heima e veldig bra behandling men akuratt no treng eg ekstra støtte, så mannen min ska vær med på poliklinisk samtale på onsdag og sei ka han synest, eg føle da e dumt at eg ska sei eg ønske å henvises så kjapt tilbake .
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Prøv å ta en dag om gangen. Jeg vet av erfaring at overgangen fra langtidsinnleggelse til å være hjemme kan være vanskelig. Fokuser her og nå, så ser du på onsdag om du fortsatt føler at du trenger innleggelse eller ikke. Er ingen skam å be om en ny innleggelse hvis det er det som er det riktige. Men tenk da over hva det er sengeposten kan tilby som du ikke kan få når du er hjemme. Eller om det faktisk er mulig å få til den støtten hjemme. Det er mulig å ha tettere oppfølging i poliklinikk og koble på psykisk helse i kommunen og ha kontakt med dem flere ganger i uken. Anonymkode: 3e7a8...434 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå