AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Vi har vært sammen i 2 år. Fra januar begynte jeg å få en følelse at noe ikke stemte i forholdet vårt. Jeg spurte han om allt var bra og om han hadde noen tanker om oss siden han var så fraværende i kroppsspråket. Men nei han var bekymra for noe jobb og noe økonomi på jobben (driver eget firma) Så kom februar og han var fortsatt fraværende. Så vi tok en prat om livet og han overbeviste meg om at jeg bare måtte gi han litt ekstra arbeidsro så fiksa dette seg. Jeg måtte ikke være bekymra for han. Meeeen så kom bursdagen han og det tikket inn en melding med hjerter og kyssefjes på facebook.... Jeg ble mistenksom men han sa d var ei gammel venninde som var sånn med smil hjerter og kyss fjes. Og han hadde fått masse hjertemeldinger den dagen fra andre også. Jeg søkte hun opp og på hennes facebookside var det lagt ut innlegg hvor de hadde hatt en dag sammen. En dag han liksom skulle være med kamerater.... Jeg endte med å ringe hun og fikk avklart at de hadde et forhold og det hadde vart siden januar. Han hadde sagt han var singel.... hun viste vistnok ingenting... ( d tror jeg er jug nå i ettertid) Jeg ringte han og han tok ikke tlf.... men når jeg kom hjem fra jobb hadde han pakket sine ting uten at vi hadde snakket for han hadde jo snakka med elskeren sin.... å han flyttet rett til hun. Han har blokkert meg ig tar ikke tlf... har ikke snakket med han nå på 3 uker men hun står i nytt forhold med han...... Dette gjør jævlig vondt! Vi er i 40 åra begge to. Og den nye dama er 31år. Hun er i tillegg skikkelig pen, en haug halvnakene bilder på Facebook... nå blir han nok den kuleste i vennegjengen med DEN dama. Føler jeg står igjen som en idiot. Anonymkode: 30642...115 2 21
Andro Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Sånne menn velger ikke en ny som er bedre, men en som de tror krever mindre av dem. 24 2 11
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Ikke legg ditt selvverd i en idiots handlinger. Anonymkode: 63a0c...36b 19 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Herrejemmini for en taper! Der kvitta du deg vel med ca 85kg ballast. Anonymkode: 3121a...890 8 2 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Han blir nok ikke den kuleste i vennegjengen når de innser for en kuk han har vært.... Men, jeg skjønner at du har det tøft! Han var en fjott og vær glad du er kvitt han 💓 Anonymkode: 59d47...762 8 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Du tror du sitter igjen som en idiot? Det er jo helt klart han. Hvem vil ha en kar som er utro? Og han kommer nok ikke til å være i et varig forhold med denne personen. Hev deg over det og lag deg et godt liv som han kan være sjalu på resten av sitt liv. Gresset er ikke grønnere på den andre siden, han kan risikere å komme krypende tilbake.. Anonymkode: 8a6b5...b59 12 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Jeg forstår at du føler deg som en idiot, for det er fort gjort at man tenker sånn (har vært i noenlunde samme situasjon Pg tenkte akkurat det), men jeg lover deg at det er ingen som er rundt dere som ser på deg som en idiot! Anonymkode: 702a3...3f2 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Fy faen for en ond og jævlig person. Hva gjør du for å holde deg oppe om dagene? Håper du har god støtte rundt deg. Anonymkode: 4dc0f...bb3 11 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 Hun finner snart noe bedre. Bare vent og se. Om ett år står han på døra di og gråter og vil tilbake. Da har du gått videre, Anonymkode: 703b9...d50 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 Gratulerer ❤️ Du har kvittet deg med en søppelfyr og du er ett stort steg nærmere å treffe en som fortjener deg! Sånne mennesker kam du ikke stole på og det kan ikke denne nye damen heller! De sikler over der de kan og når det nye blir kjedelig er det på an igjen. Og hvorfor vet jeg det? Jo, fordi de eier ingen grenser eller empati for andre mennesker og driter fullstendig i hvor mye de sårer andre. Lyver til den de liksom elsker uten å blunke engang .. vær sjeleglad du er kvitt pakket! Anonymkode: b7efc...0a0 11 1 1
Urwa Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Bare vent. Karma skal bite han hardt. Man kan ikke slippe unna med å såre noen. Det du gir det får du 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi har vært sammen i 2 år. Fra januar begynte jeg å få en følelse at noe ikke stemte i forholdet vårt. Jeg spurte han om allt var bra og om han hadde noen tanker om oss siden han var så fraværende i kroppsspråket. Men nei han var bekymra for noe jobb og noe økonomi på jobben (driver eget firma) Så kom februar og han var fortsatt fraværende. Så vi tok en prat om livet og han overbeviste meg om at jeg bare måtte gi han litt ekstra arbeidsro så fiksa dette seg. Jeg måtte ikke være bekymra for han. Meeeen så kom bursdagen han og det tikket inn en melding med hjerter og kyssefjes på facebook.... Jeg ble mistenksom men han sa d var ei gammel venninde som var sånn med smil hjerter og kyss fjes. Og han hadde fått masse hjertemeldinger den dagen fra andre også. Jeg søkte hun opp og på hennes facebookside var det lagt ut innlegg hvor de hadde hatt en dag sammen. En dag han liksom skulle være med kamerater.... Jeg endte med å ringe hun og fikk avklart at de hadde et forhold og det hadde vart siden januar. Han hadde sagt han var singel.... hun viste vistnok ingenting... ( d tror jeg er jug nå i ettertid) Jeg ringte han og han tok ikke tlf.... men når jeg kom hjem fra jobb hadde han pakket sine ting uten at vi hadde snakket for han hadde jo snakka med elskeren sin.... å han flyttet rett til hun. Han har blokkert meg ig tar ikke tlf... har ikke snakket med han nå på 3 uker men hun står i nytt forhold med han...... Dette gjør jævlig vondt! Vi er i 40 åra begge to. Og den nye dama er 31år. Hun er i tillegg skikkelig pen, en haug halvnakene bilder på Facebook... nå blir han nok den kuleste i vennegjengen med DEN dama. Føler jeg står igjen som en idiot. Anonymkode: 30642...115 Han er idioten her. Om noen år tar nok det slutt og. Kommer aldri til å bli fornøyd. Vet det er vanskelig, men jeg råder deg til å holde deg laangt unna alt av de to idiotene på face etc. Hun dama er ikke annet enn en billig h... viser hu kroppen til alle så kommer aldri hu heller til å bli fornøyd med bare en mann. Anonymkode: 5fb1e...eba 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 Den som ler sist, ler best. For en idiot, du fortjener bedre - husk det! For han vil komme krypende tilbake. Sender deg en varm klem, jeg forstår hvordan du har det Anonymkode: ac8f6...a30 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har vært sammen i 2 år. Fra januar begynte jeg å få en følelse at noe ikke stemte i forholdet vårt. Jeg spurte han om allt var bra og om han hadde noen tanker om oss siden han var så fraværende i kroppsspråket. Men nei han var bekymra for noe jobb og noe økonomi på jobben (driver eget firma) Så kom februar og han var fortsatt fraværende. Så vi tok en prat om livet og han overbeviste meg om at jeg bare måtte gi han litt ekstra arbeidsro så fiksa dette seg. Jeg måtte ikke være bekymra for han. Meeeen så kom bursdagen han og det tikket inn en melding med hjerter og kyssefjes på facebook.... Jeg ble mistenksom men han sa d var ei gammel venninde som var sånn med smil hjerter og kyss fjes. Og han hadde fått masse hjertemeldinger den dagen fra andre også. Jeg søkte hun opp og på hennes facebookside var det lagt ut innlegg hvor de hadde hatt en dag sammen. En dag han liksom skulle være med kamerater.... Jeg endte med å ringe hun og fikk avklart at de hadde et forhold og det hadde vart siden januar. Han hadde sagt han var singel.... hun viste vistnok ingenting... ( d tror jeg er jug nå i ettertid) Jeg ringte han og han tok ikke tlf.... men når jeg kom hjem fra jobb hadde han pakket sine ting uten at vi hadde snakket for han hadde jo snakka med elskeren sin.... å han flyttet rett til hun. Han har blokkert meg ig tar ikke tlf... har ikke snakket med han nå på 3 uker men hun står i nytt forhold med han...... Dette gjør jævlig vondt! Vi er i 40 åra begge to. Og den nye dama er 31år. Hun er i tillegg skikkelig pen, en haug halvnakene bilder på Facebook... nå blir han nok den kuleste i vennegjengen med DEN dama. Føler jeg står igjen som en idiot. Anonymkode: 30642...115 Over 40 år og kan ikke forskjell på hun og henne?? Kjæresten din gikk for det mest komfortable; flytte rett fra den ene til den andre. Utrolig feig og konfliktsky som ikke engang kunne samtale meg deg. Anonymkode: a6895...0e2 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 Han er idioten, ikke du. Du trenger ikke noe mere closure fra han, han har vist sitt sanne jeg og utroskap og sviket er et faktum. Det er ingen andre grunner bak enn at han er en kjempeegoist og jeg skal love deg at det forholdet med elskerinna ikke holder et år engang. Jeg tror sjansen er stor for at hun ikke visste han var opptatt men at hun har blitt manipulert nå når han har har sutret til henne for at han ikke har noe annet sted å bo og lagt skylden på henne for at hun var ærlig med deg. Takk gud for at hun var ærlig så du slapp å gå lengre rundt med den vonde magefølelsen! Det tar ikke lang tid før hun også skjønner at dette er en mann som ikke er verdt å samle på! Anonymkode: b639f...3d8 2 1 1
Drizzt Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vi har vært sammen i 2 år. Fra januar begynte jeg å få en følelse at noe ikke stemte i forholdet vårt. Jeg spurte han om allt var bra og om han hadde noen tanker om oss siden han var så fraværende i kroppsspråket. Men nei han var bekymra for noe jobb og noe økonomi på jobben (driver eget firma) Så kom februar og han var fortsatt fraværende. Så vi tok en prat om livet og han overbeviste meg om at jeg bare måtte gi han litt ekstra arbeidsro så fiksa dette seg. Jeg måtte ikke være bekymra for han. Meeeen så kom bursdagen han og det tikket inn en melding med hjerter og kyssefjes på facebook.... Jeg ble mistenksom men han sa d var ei gammel venninde som var sånn med smil hjerter og kyss fjes. Og han hadde fått masse hjertemeldinger den dagen fra andre også. Jeg søkte hun opp og på hennes facebookside var det lagt ut innlegg hvor de hadde hatt en dag sammen. En dag han liksom skulle være med kamerater.... Jeg endte med å ringe hun og fikk avklart at de hadde et forhold og det hadde vart siden januar. Han hadde sagt han var singel.... hun viste vistnok ingenting... ( d tror jeg er jug nå i ettertid) Jeg ringte han og han tok ikke tlf.... men når jeg kom hjem fra jobb hadde han pakket sine ting uten at vi hadde snakket for han hadde jo snakka med elskeren sin.... å han flyttet rett til hun. Han har blokkert meg ig tar ikke tlf... har ikke snakket med han nå på 3 uker men hun står i nytt forhold med han...... Dette gjør jævlig vondt! Vi er i 40 åra begge to. Og den nye dama er 31år. Hun er i tillegg skikkelig pen, en haug halvnakene bilder på Facebook... nå blir han nok den kuleste i vennegjengen med DEN dama. Føler jeg står igjen som en idiot. Anonymkode: 30642...115 To år er ikke så lenge for et forhold. Men pris deg heldig at han viste sin sanne side såpass tidlig i forholdet. Tenk å ha vært sammen i 20 år og han gjør noe sånt. Nå må du tenke på økonomien. Hvem eier boligen han flyttet fra? Leier dere? Har dere noen felles økonomiske interesser? Du trenger virkelig ikke slike menn i ditt liv. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 Fyfaen for en idiot… Du er ikke idioten her ts. Det er han! Du fortjener så jævla mye bedre!❤️ Anonymkode: 0aa98...afa 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #18 Skrevet 27. mars 2023 Ta tiden til hjelp. Du kommer til å finne noen som aldri kunne gjort noe sånt med deg. Hvis de rundt dere likte deg er det og veldig lite sannsynlig at de kommer til å klappe for det forholdet, samme hvor pen hun er. Mest sannsynlig tenker folk sitt og du er neppe den parten folk kommer til å slenge dritt om. Anonymkode: 21632...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #19 Skrevet 27. mars 2023 Så bra han viste sitt sanne jeg før det ble mer alvorlig med huslån, barn osv. Anonymkode: 143e2...08f 1
Jadaomatte Skrevet 27. mars 2023 #20 Skrevet 27. mars 2023 Tro meg, han blir ikke den kuleste. Flesteparten av menn har sin moral i behold. Han vil ikke få noen stjerner i margen av de. Godt du er kvitt vedhenget ditt. Karma biter han i ræven snart. Ikke ta hans skam over på deg selv. Dette er hans skam. ❤️ 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå