Gå til innhold

Prøver på vårt første barn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Ville bare dele litt for å høre andres erfaringer.

Jeg og samboer prøver å få vårt første barn. Jeg er i 20-årene og han er i 30-årene. Jeg sluttet på p-piller i desember og i mars klaffet det med eggløsning og jeg fikk positiv graviditetstest. Har trodd at jeg er en av de heldige som ikke hadde noen symptomer (hadde tre positive tester, både strimmel og digital). På slutten av forrige uke var jeg på tidlig ultralyd og fikk da beskjed om at det ikke var noe foster der, og at egget ikke hadde festet seg, men det var befruktet og derfor fikk jeg tre positive tester. Fikk mensen i helgen og må følge med på eggløsning igjen.

Er det flere som har opplevd dette? Vil det ta lang tid før jeg klarer å bli gravid igjen eller skal ikke det ha noe å si? Jordmor sa at dette er ganske vanlig, og prøver å trøste meg med det. Vet at vi ikke har prøvd lenge, og at det ikke er "synd" på oss, men det er likevel utrolig kjedelig og trist når man tror det gikk.

Anonymkode: dd136...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en spontanabort i april’19. 

hadde sex når vi ville uavhengig av eggløsning. I starten av oktober ble vi enige om å prøve aktivt, kjøpte eggløsndingstester og da klaffet det på første. Ikke det du egentlig lurer på, men tror virkelig ikke at det har noe å si på fertiliteten hvis det var det du tenkte

Anonymkode: 4f1b5...4ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig, og har ikke noe å si for neste "runde" :) 

Anonymkode: 87a14...eec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...