AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Vi har ikke fått plass i bhg, står på venteliste med barn rett på plass i september. Hva betyr den ventelisten i praksis? Må vi få plass uansett siden vi har rett på det? Jeg synes det er helt greit om vi ikke får plass, kan godt tenke meg å være hjemme med barnet litt lenger ❤️ Anonymkode: e41b1...9ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Du får nok, men tildeles etter alle de som har rett i august. Sist i opptaksrunden får dere andre plass:) Anonymkode: ab85e...7ab
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du får nok, men tildeles etter alle de som har rett i august. Sist i opptaksrunden får dere andre plass:) Anonymkode: ab85e...7ab Men de andre på barselgruppa med barn født etter vårt barn har jo fått? (Uten å være i prioritert gruppe) men kan det skje at man ikke får plass? Som nevnt synes jeg det hadde vært supert, men må i så tilfelle gjøre noen forberedelser mtp jobb osv Anonymkode: e41b1...9ce
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Dere har rett på plass i september, og da får dere det, men man er ikke garantert plass i førstevalget. Har de andre i barselgruppen søkt i andre barnehager enn deg? Vi har et desemberbarn, og fikk svar på plass fort. Her vi bor var det to barnehager tett på, også bygde de en tredje som sto klar fra august det året vi skulle starte. Var sånn sett heldig med at presset om plassene i barnehagene da ikke var så stort. Bare 10 min unna var presset mye høyere f.eks. Anonymkode: 4ea20...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå