AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Kanskje et dumt spørsmål, men kan jeg bruke de gele/silikon gnagsårplasterene på andre typer sår? Håper det skal gro fortere sånn. Plasteret absorberer jo veske. Bare la det sitte på i et par dager. Har hørt at man taper arr så de skal bli penere etter kirurgi (mitt sår er ikke etter kirurgi, men overfladisk) så jeg håper at det skal bli finere fortere da. Hva tror dere? Anonymkode: 4f2bb...19f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Jeg har brukt de der på kviser i ansiktet, ble bra det. Ser ikke hvorfor man ikke skal bruke det på alle sår. Jeg har klina de på blodige gnagsår og det grodde fint Anonymkode: 83424...09f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har brukt de der på kviser i ansiktet, ble bra det. Ser ikke hvorfor man ikke skal bruke det på alle sår. Jeg har klina de på blodige gnagsår og det grodde fint Anonymkode: 83424...09f Å så bra! 😊 Takk for svar. Anonymkode: 4f2bb...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå