Gå til innhold

Hva gjør jeg? Eller skal jeg avvente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel lenge  og for en stund siden møtte jeg en fyr som var ærlig å sa han ikke ønsket noe forhold så vi møttes kun for sex. Noe jeg virkelig gikk ut av komfortsonen for å gjøre, for etter samlivsbruddet jeg gikk gjennom for 5 år siden var det mangel på nærhet. Så savnet av nærkontakt er stort. Men etter hvert fikk jeg vite at han hadde begynte å date noen andre, har derfor bare lagt han bak meg.

Kjent på at jeg trenger noen som ser meg og vil ha meg for den jeg er, så har vært på tinder og sett litt men er ikke så tøff av meg når det gjelder dating. Eksen møtte jeg når jeg var 18 år, på nettet og var sammen i nesten 10 år så dating har jeg ikke mye erfaring med. Har en venninne som spurte på tull til en kompis av henne om han hadde single kompiser til meg, da svarer han at han er singel. Han er faktisk en fyr jeg kunne falt for, han er også sjenert av seg men virker interessert i meg.

Så på lørdag inviterer han oss på film, som også blir middag. Han har gigantisk sofa, så etter middagen ender vi på den alle sammen. Han legger seg inntil meg,  og etterhvert stryker på meg. Jeg gjenspeiler det, vi ler og har det morsomt alle tre. Så på kongen befaler så latteren satt løst😄 det blir sent så venninna mi sovner, vi to ender opp i løpet av natten litt tettere sammen. Jeg lå i armkroken hans og det skjer ikke noe mer enn at vi stryker på hverandre og ser på hverandre. For meg var dette noe jeg virkelig har savnet, både i forholdet jeg var i og etter jeg ble singel.

Nå er jeg sykt usikker, for har sendt snapper til han og de er åpnet men får ikke noe tilbake siden i går. Jeg er redd/usikker på meg selv, og hva jeg skal gjøre. Skal jeg si noe om jeg syns det var koselig og evt om at jeg har lyst til å møtes igjen? Er skikkelig Bambi på glattisen når det gjelder dating/flørting. Skal sies at jeg først i slutten av fjoråret skjønte at flere hadde prøvd å flørte med meg😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du syntes det var stas og vil gjerne møtes for en date, f.eks gå tur eller noe. Verste som skjer er at han sier at han ikke vil.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er han du lå på sofaen med samme person som har sagt at han ikke er ute etter noe forhold? Isåfall vet du jo hva du har å forholde deg til og burde ikke involvere deg. 

Om det er en annen fyr så ville jeg snakket med venninna mi først, hun som kjenner han, spurt henne om hvordan type han er, om han er forholdstype eller ikke, og om hun tror han er klar for noe seriøst eller bare vil ha en flørt eller rebound. Få innspill fra henne som kjenner han, og bruk tiden til hjelp. Nå har du vist din interesse til han og nå ligger ballen på hans side. Det er viktig å lære seg å skille seriøs interesse fra tidsfordriv og koseinteresse. Om han ønsker å bli bedre kjent med deg og føler dere kan få en greie så er han mere på og foreslår å møtes igjen og ber deg på date, hvis ikke så skjønner du at han ikke er interessert i noe følelsesmessig. Men han kan også ta kontakt kun for kos og evn sex, så selvom han evn tar kontakt så bør du legge opp til seriøs dating, spise ute, bli godt kjent osv før dere ender opp på sofaen sammen igjen. 

Anonymkode: f249d...f35

AnonymBruker
Skrevet

Er det fellessnapper han ikke har svart på? Jeg hadde sendt en melding til han og spurt om han ville finne på noe til helgen😊 

Anonymkode: 70cf3...66e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det fellessnapper han ikke har svart på? Jeg hadde sendt en melding til han og spurt om han ville finne på noe til helgen😊 

Anonymkode: 70cf3...66e

Nei, har sendt ett par snapper til han

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Er han du lå på sofaen med samme person som har sagt at han ikke er ute etter noe forhold? Isåfall vet du jo hva du har å forholde deg til og burde ikke involvere deg. 

Om det er en annen fyr så ville jeg snakket med venninna mi først, hun som kjenner han, spurt henne om hvordan type han er, om han er forholdstype eller ikke, og om hun tror han er klar for noe seriøst eller bare vil ha en flørt eller rebound. Få innspill fra henne som kjenner han, og bruk tiden til hjelp. Nå har du vist din interesse til han og nå ligger ballen på hans side. Det er viktig å lære seg å skille seriøs interesse fra tidsfordriv og koseinteresse. Om han ønsker å bli bedre kjent med deg og føler dere kan få en greie så er han mere på og foreslår å møtes igjen og ber deg på date, hvis ikke så skjønner du at han ikke er interessert i noe følelsesmessig. Men han kan også ta kontakt kun for kos og evn sex, så selvom han evn tar kontakt så bør du legge opp til seriøs dating, spise ute, bli godt kjent osv før dere ender opp på sofaen sammen igjen. 

Anonymkode: f249d...f35

Tusen takk for innspill, det er slik jeg tenkte også at det er litt opp til han å spille ballen videre🙃

Det var ikke sofafyren som ikke var ute etter forhold, men en annen som jeg har luket ut. Føler noe helt annet når med sofafyren enn han andre, så kommer til å bruke tid til å bli kjent med han både alene men også sammen med felles venninne. 

Vi har snakket litt på telefon når jeg og våres venninne har vært ute å kjørt, da har vi snakket om alt mulig og jeg har funnet ut at han er ikke en som ligger rundt. Snakker mye og vi har felles intern humor,så slik treffer vi godt på bli kjent stadiet. Men siden vi begge er sjenerte av oss, så er det godt å ha en venninne som dytter litt bak og har mer erfaring med dating og forhold enn meg ihvertfall 😄

AnonymBruker
Skrevet
ankiskrulla skrev (1 time siden):

Nei, har sendt ett par snapper til han

Hvis du har sendt snapper spesielt til han og han ikke har svart, så hadde jeg tatt et steg tilbake og venta på at han eventuelt tar kontakt.

Anonymkode: 536ee...4d0

• Liker 1
Gjest Fiona2
Skrevet

Vet du om han er veldig aktiv på snapchat da? Det finnes mange, inkludert meg selv som har snapchat, men sjelden eller aldri sender snap. Nå skrev du at han har åpnet den, men jeg har også åpnet mange snapper og aldri forstått om det er bare sendt til meg eller flere, så kan hende han er like grønn som meg på det området. Jeg ville heller prøvd å sendt en sms eller kanskje ringt. Det er fullt mulig at han er interessert!

• 4 uker senere...
Skrevet

Oppdatering🤭 venninna mi fant ut at han hadde det veldig koselig, vi har snappet om løst og fast hver dag. Jeg forstår litt mer hvordan han, i fht å svare på snap osv. Vi har ikke snakket noe mer om kvelden/natten, men igår fikk jeg snap hvor han uttrykte tydelig at han ville noe met enn å bare stryke på hverandre😅🤭

Men etter å levd i ett sexløst forhold i flere år, er jeg nok på nybegynnerstadiet som jeg også var ærlig med han om. Vi snakket om hva vi liker og grenser, og jeg gleder meg nå til å møtes igjen😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig! Masse lykke til videre!☺️

Anonymkode: 8dd3b...cbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Så hyggelig! Masse lykke til videre!☺️

Anonymkode: 8dd3b...cbf

Tusen takk 😊

AnonymBruker
Skrevet

Så kjekt med en solskinnshistorie, lykke til videre 😊

Anonymkode: 1c016...9b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du forstår at han ikke nødvendigvis er ute etter noe seriøst, det er som regel en indikasjon på at de er ute etter sex når de begynner å dreie samtalen inn på sex uten at det en gang er noe mellom dere. 
det kan jo hende jeg ta feil, men hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gått inn i det med store forhåpninger om at dette er mannen i ditt liv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg håper du forstår at han ikke nødvendigvis er ute etter noe seriøst, det er som regel en indikasjon på at de er ute etter sex når de begynner å dreie samtalen inn på sex uten at det en gang er noe mellom dere. 
det kan jo hende jeg ta feil, men hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke gått inn i det med store forhåpninger om at dette er mannen i ditt liv. 

Brant meg når jeg var på date med en annen fyr, så har skjønt denne gangen at jeg bare skal nyte dette og bruke tid på å finne ut av hva dette kan bli eller ikke. Vi har felles humor så det er den kjemien vi har nå, jeg er heller ikke interessert i å gå inn i ett forhold på null komma niks slik jeg gjorde når jeg var 18 år og ble sammen med eksen. Trudde han var mannen i mitt liv, viste seg at han virkelig ikke var det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så kjekt med en solskinnshistorie, lykke til videre 😊

Anonymkode: 1c016...9b1

Tusen takk, er så glad han snakker i klartekst siden jeg er dårlig på å ta hint. Trudde det var menn som var dårlig på hint men så feil kan man ta😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...