AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Hvorfor ble det slutt i utgangspunktet? Var dere venner etter bruddet? Hvor lenge etter bruddet ble dere sammen igjen? Hva endret seg? Min eks sier at han ikke kan være i et forhold akkurat nå. Han er veldig på å bemerke dette med nå (tiden). For meg er dette i grunn bare frustrerende. En del av meg har jo fortsatt håp når han sier sånn. Den andre delen er logikken som ber meg gå videre å treffe andre. Har akkurat meldt meg på Tinder igjen, og innimellom kjenner jeg på dårlig samvittighet ovenfor eksen. Det er jo han jeg fortsatt drømmer om.. Dere som har vært i en noelunne lik situasjon, hva gjorde dere? Tar gjerne mot råd! Anonymkode: 43b0a...238
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Det ble slutt fordi vi bl.a.var uenig om barneoppdragelsen. Vi var ikke venner etter bruddet. (Jeg ønsket det, han ikke). Vi ble sammen igjen etter 5år. (Han tok kontakt). Det som endret seg var at ungene hadde blitt voksne. Jeg tror at eksen din bare bruker "ikke nå" for at det ikke skal bli like ubehagelig brudd. Du må gå videre, det er det beste for deg, mest sannsynlig. ❤️ Anonymkode: 36ac8...891
Btw Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Han høres ut som en som ikke vil hverken ta ansvar eller binde seg. En useriøst type. Han har sikkert fått nok sex med deg og vil enten prøver seg på andre eller fokusere på seg selv. Jeg mener, hvis han ikke ønsker forholdet nå hvorfor innledet han noe med deg? Syns at du skal gå videre så fort som mulig. Dårlig samvittighet skal hvertfall ikke du ha. Neste gang, pass på useriøst type som kun ønsker seg en tømmestasjon. Etabler gjerne i starten om vedkommende ønsker et forhold nå. Hvis senere, så må de gjerne ta kontakt med deg senere og IKKE nå. ❤️
Snok1 Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Det gikk mange år før hun kunne stole på at jeg elsker henne. Jeg stolte ikke på det selv, så vanskelig å klandre henne. Vi var ikke uvenner, men hadde i mange år ingen kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå