AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Jeg blir fort usikker i en datingsituasjon og holder på å jobbe med det. Har tendenser til engstelig tilknytning og skal jobbe med det hos psykolog. Har snakket men en på tinder som jeg fikk godt inntrykk av. Spurte derfor om han vil møtes. Det sa han ja til og vi har snakket om en dag. Blir likevel usikker, trur det er fordi det var jeg som tok første initiativ og kanskje har vært den som har visst en del interesse. Han har visst interesse han også da. Vil dere stoler på at han vil møtes? Ville dere latt ting være opp til han framover en stund når jeg føler som jeg gjør nå. Anonymkode: 2d8b1...dbc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Når han svarer ja så vil han jo møtes, men du burde avtale nærmere. F eks om dere snakket om å møtes på onsdag så send han melding i morgen om hvilket klokkeslett og sted som passer Anonymkode: 50c6c...e10 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (1 minutt siden): Menn på tinder ser på kvinner som horer og ikke marriage material. Jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med et profesjonelt byrå. Ikke hør på noe av dette hvertfall 💩🤦♀️ Anonymkode: 50c6c...e10 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (5 minutter siden): Menn på tinder ser på kvinner som horer og ikke marriage material. Jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med et profesjonelt byrå. Må ikke dømme alle menn bare pga du er bitter etter tidligere erfaringer. Bare BS det du skriver Anonymkode: c2fc6...cf1 1
Friluftsmann70 Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Det å ha en god dialog i forkant er positivt, det vil si at begge to er aktive og skriver. Det er ikke slik at den ene skal være "borte" en stund for å være viktig, tenker jeg. Har en god kontakt, bruk den, prat sammen og del tanker. Om han møter, det er helt umulig å vite, men det som er viktig, er at du ikke tar det personlig om han ikke møter. Det har ikke noe med deg å gjøre i så fall, men han. Når dere møtes, så ser en fort hvilke type det er og om dere får en god dialog sammen. Da er det bare å ha en god flyt og ikke bli borte en stund. Men vær til stedet og gi av seg selv, gjelder begge to.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Må ikke dømme alle menn bare pga du er bitter etter tidligere erfaringer. Bare BS det du skriver Anonymkode: c2fc6...cf1 Personen du sitererer er en misogynistisk mann Anonymkode: 50c6c...e10 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Alle menn på Tinder vil bare at jeg skal slikka rumpa, ikke vær på tinder Anonymkode: 1792c...42c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir fort usikker i en datingsituasjon og holder på å jobbe med det. Har tendenser til engstelig tilknytning og skal jobbe med det hos psykolog. Har snakket men en på tinder som jeg fikk godt inntrykk av. Spurte derfor om han vil møtes. Det sa han ja til og vi har snakket om en dag. Blir likevel usikker, trur det er fordi det var jeg som tok første initiativ og kanskje har vært den som har visst en del interesse. Han har visst interesse han også da. Vil dere stoler på at han vil møtes? Ville dere latt ting være opp til han framover en stund når jeg føler som jeg gjør nå. Anonymkode: 2d8b1...dbc Det at du går til psykolog er dealbreaker for meg. For han sin del så håper jeg du nevner det før han eventuelt blir forelsket og ikke klarer å tenke klart. Når det kommer til spørsmålet ditt, det er bare positivt at du tar initiativ. Den egenskapen er en stor mangelvare hos mange kvinner. Anonymkode: 9a36c...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå