Gå til innhold

Kan noen forklare hva jeg har gjort galt her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk bot av posten nå, 81 kroner klarer de å forlange for at de mener je skylder de 6 kr! Dette går ikke så mye på den latterlige summen men på at jeg ikke forstår hva som er galt. boten er fordi jeg har betalt porto i feil prisklasse men slik jeg ser og tolker bildet de sender med så er det ikke noe feil, det står jo tydelig at konveluten ikke kan være mer en 35,3 x 25 cm noe den ikke er så hvorfor får jeg da straff her? Og ja, jeg regner med det er en feil et sted og jeg betaler det jeg må ( samme hvor latterlig summen er) men jeg forstår ikke hva som er feil. image.thumb.png.1b42966277c38a2f6f1ca50ac2c0392d.png

Anonymkode: ea6d7...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket for svindel ?

AnonymBruker
Skrevet

Bestrid det, så ber du om en tydelig begrunnelse 

Anonymkode: 5f2fb...e10

• Liker 3
Skrevet

Hvis du legger konvolutten andre veien, så ser du at den overskrider 25 cm /sarkasme

Men sånn seriøst, så ser det nå ut for meg at den er innenfor målene.

kanskje du betalte for mye i porto?

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke vekten også vurdert? Nå ser ikke akkurat den konvolutten stappa ut, så det er jo litt rart om det skulle være feilen også.

Anonymkode: 3a489...097

AnonymBruker
Skrevet
MaestroR skrev (3 minutter siden):

Har du sjekket for svindel ?

Er bilde av den jeg sendte så da har de fått tak i orginalkonvelutten i så fall.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir ikke vekten også vurdert? Nå ser ikke akkurat den konvolutten stappa ut, så det er jo litt rart om det skulle være feilen også.

Anonymkode: 3a489...097

Vektgrensa er på 50g, denne veide jeg før jeg sendte den den veide da 29g

AnonymBruker
Skrevet

Bestrid kravet 

Anonymkode: dafbf...4e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her har de jo rett og slett lagt ved bevis på at brevet var godt innenfor målene, så bør være en grei sak å bestride. 

Anonymkode: 1eb64...e37

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ringte posten og den er nå slettet 🙂 Her er det en som har hvert litt ivrig tydeligvis for det var ikke et spørsmål en gang 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så takk for svar alle sammen 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ringte posten og den er nå slettet 🙂 Her er det en som har hvert litt ivrig tydeligvis for det var ikke et spørsmål en gang 🙂

Kanskje de bare prøver seg, er jo sikkert mange som betaler uten å sjekke nærmere. Men mest sannsynlig bare en menneskelig feil. Bra det ordnet seg, porto er dyrt nok som det er, spesielt nå som det tar evigheter å få posten. :) 

Anonymkode: 1eb64...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...