AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 IKKE GÅ ETTER GUTTER SOM BEUNDRER ANDREW TATE. Sånn, da unngår dere den aller verste gruppen gutter der ute. Det betyr ikke at alle gutter som IKKE beundrer Tate er drømmegutter, men absolutt ALLE som faktisk beundrer ham er søppel. Anonymkode: 00470...2fe 22 1 26
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Alle som beundrer ham prater for mye. Mener for mye om alt. Det holder i massevis. Ikke date de som mener det er viktig å få frem at han har noen poenger heller. Selv klokker som har stoppet viser riktig to ganger om dagen. Selv har jeg både ett og to poenger iløpet av dagen. Det er ingen vits i å beundr meg for det. Anonymkode: 40325...98a 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Enig, men trodde det var ganske opplagt for alle jenter og kvinner fra før. Om en mann nevner Andrew Tate, Jordan Peterson, Alex Jones i positiv forstand "jammen han sier noe bra også da ☠️" eller viser samme holdninger som noen av disse så takker jeg for meg og visker han ut av boka mi asap. Som du sier: Søppel. Anonymkode: dcec5...e14 14 1 3
FrøkenFri Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Mitt beste tips er: Ikke finn deg i hva som helst, se verdien i deg selv. Det gjelder for gutter også 😊 6 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Kan bare tiltre den! En fyr som jeg datet var faktisk kjekk å se på men etter et par dater og noen øl kom de syke tankene hans frem! Mistet all tenning og forduftet før han fikk fullført meningene sine 😂 tror jeg kan klare å lukte en TATE på mils avstand nå da! Anonymkode: 15ed1...e14 9 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Om han ikke uttalt beundrer Tate, hvordan vet man det da? Anonymkode: 6c55f...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om han ikke uttalt beundrer Tate, hvordan vet man det da? Anonymkode: 6c55f...d3a Det kommer frem fort nok. Entenved meninger som ligner eller de dropper det eksplisitt selv. De skammer seg jo ikke akkurat over det. Anonymkode: 40325...98a 1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Å like tate er jo nivå tilbakestående. Jeg ville satt standarden høyere og sortert ut alle som liker Jordan peterson også Anonymkode: 6a159...8e6 9 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 Tja.... Men som kvinne liker jeg han. Og Jordan Peterson. Det går ann å ha to tanker i hodet samtidig. Det går ann å se hele intervjuer og ikke korte TikTok-klipp også. Anonymkode: d2ad2...d09 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 Del gjerne hvorfor dere er så imot Tate og Peterson. Vil også gjerne se linker til noe dokumentasjon, for regner med at dere egentlig ikke har så mye peiling på hva disse to faktisk driver med Anonymkode: 35d3b...b7c 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 /Andrew Tate's runkegutter just entered the thread 🤦♀️ Anonymkode: dcec5...e14 10 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Del gjerne hvorfor dere er så imot Tate og Peterson. Vil også gjerne se linker til noe dokumentasjon, for regner med at dere egentlig ikke har så mye peiling på hva disse to faktisk driver med Anonymkode: 35d3b...b7c Jeg er imot TATE fordi han mener at kvinner skal være jomfru og 21 år hele livet for å tilfredsstille menn. Han sier selv at kvinner i 30-årene har så mye baggasje at de er å regne som søppel. Han beskriver kvinner som har hatt forhold for «oppbrukte». Tate mener at menn ikke er monogame og må være utro, og dersom du er en «høykvalitetskvinne» forstår du det. Han mener samtidig at det er verre om kvinner er utro enn menn. Tate mener at alle kvinner som har opplevd vanskelige ting er ødelagte. Tate benekter at depresjon og andre psykiske lidelser er reelle, og sier til unge menn at de er tapere dersom de sliter med slike lidelser. Tate fremmer et giftig syn på både kvinner og menn som ingen er tjent med. Han er direkte skadelig for unge menn. Argumentene folk bruker for Tate er «åå men han motiverer unge gutter til å jobbe hardt osvosv». NEI. Han sier at som mann er du verdiløs hvis du ikke er rik og kjekk, og kvinner er verdiløse med mindre de er jomfruer og gifter seg før de er 20. Anonymkode: 9fadb...37b 9 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 Det er så standard fansen til de to at de tror kritikerne bare har sett korte klipp og ikke hele intervjuer/YouTubefilmer. Vel, her er en, ikke bare kritiker, men gjennomført motstander som har sett mye i fullskala. Jeg gidder ikke å begynne en debatt - det har tatt nok av min tid som det er. Men det er mange gode bidrag der ute for den som ønsker argumenter mot. Educate yourself Anonymkode: 6a159...8e6 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 Ikke svar de to Andrew Tate forsvarerne i tråden. De er utsultet på oppmerksomhet fra damer, ikke bit på og gi dem det de ønsker. De vet godt hva Andrew Tate står for og trenger ikke andre til å dokumentere det. Bare legg tråden død. Hovedinnlegget er eneste som betyr noe her 👍 Anonymkode: b8e74...9e3 2 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 Visste at han likte Andrew Tate, da han ofte sa: "du er min eiendel, du kan ikke avvise eieren din, jeg styrer og kontrollerer deg slik jeg vil". Anonymkode: 2ca22...701
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Del gjerne hvorfor dere er så imot Tate og Peterson. Vil også gjerne se linker til noe dokumentasjon, for regner med at dere egentlig ikke har så mye peiling på hva disse to faktisk driver med Anonymkode: 35d3b...b7c Vel, AKKURAT i dette øyeblikk sitter Tate i rumensk fengsel 🙂 Tiltalt for organisert kriminalitet og menneskehandel. Ikke slike personer man vil at kjæresten skal ha som forbilder. Anonymkode: 00470...2fe 12 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #18 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, AKKURAT i dette øyeblikk sitter Tate i rumensk fengsel 🙂 Tiltalt for organisert kriminalitet og menneskehandel. Ikke slike personer man vil at kjæresten skal ha som forbilder. Anonymkode: 00470...2fe Han er faktisk ikke tiltalt for noe, men sitter i varetekt. Rumensk rettssikkerhet er nok så som så. Anonymkode: 91d97...a25 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #19 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er faktisk ikke tiltalt for noe, men sitter i varetekt. Rumensk rettssikkerhet er nok så som så. Anonymkode: 91d97...a25 Påvente av tiltale 🙂 Whatever, han er innelåst. Rumensk rettsikkerhet viser seg å være veldig bra i dette tilfellet. Fordi problemet har vært at folk som Tate har kunnet betale seg ut. Men ikke denne gangen. Anonymkode: 00470...2fe 10 2
Ezners Skrevet 28. mars 2023 #20 Skrevet 28. mars 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: IKKE GÅ ETTER GUTTER SOM BEUNDRER ANDREW TATE. Sånn, da unngår dere den aller verste gruppen gutter der ute. Det betyr ikke at alle gutter som IKKE beundrer Tate er drømmegutter, men absolutt ALLE som faktisk beundrer ham er søppel. Anonymkode: 00470...2fe Naivt , det er et stor spekter av forskjellige menn som lytter til Tate de færreste er enig i alt han sier. Å de fleste av disse er også alt for oppegående til og proklamere at de lytter til Tate bortsett fra når de er med en kjerne gruppe av venner. Ikke nødvendigvis fordi de er uenige med han, men fordi de vet hva som er lov å si i det offentlige og de har tross alt karrierer og liv å pløye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå