Gå til innhold

Problemer med dekoder! Får forskjellig svar fra canal digital..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi har fått opp en feilkode E9005 og har hatt det slikt i 4 dager. Ringt canal digital, men får forskjellig svar hver j*vla gang. To sier at det er problemer i nærområdet her og at ting skal funke igjen kl 20. Ringte igjen i dag, men han på telefonen sier at det ikke er noe problemer i området her… får så beskjed at ting skal være i orden innen onsdag… 

Blir jo så oppgitt av det her! Noen som har hatt samme problem?? 

Anonymkode: b3e29...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har fått opp en feilkode E9005 og har hatt det slikt i 4 dager. Ringt canal digital, men får forskjellig svar hver j*vla gang. To sier at det er problemer i nærområdet her og at ting skal funke igjen kl 20. Ringte igjen i dag, men han på telefonen sier at det ikke er noe problemer i området her… får så beskjed at ting skal være i orden innen onsdag… 

Blir jo så oppgitt av det her! Noen som har hatt samme problem?? 

Anonymkode: b3e29...52d

Mente t-we boksen.. ringt Telenor* 

Anonymkode: b3e29...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du slått av alle bokser som er mulige å slå av på og rundt tv, ventet fem minutter og så slått dem på igjen? Det virker hos meg og det å skifte kanaler eller noe som helst er helt umulig innimellom. Må nullstille rett som det er her. 

Anonymkode: 389d9...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du slått av alle bokser som er mulige å slå av på og rundt tv, ventet fem minutter og så slått dem på igjen? Det virker hos meg og det å skifte kanaler eller noe som helst er helt umulig innimellom. Må nullstille rett som det er her. 

Anonymkode: 389d9...591

Ja slått av alt flere ganger, men ingenting skjer. Eneste vi får opp er radio og feilkoden kommer midt på skjermen. Får heller ikke skiftet kanal.. 

Anonymkode: b3e29...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slått av, men ikke koblet fra? Vente, så koble til igjen. 

Anonymkode: f518c...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er abonnementet knyttet tv T-we boksen dere har idag?

 

Feilmeldingen betyr at den ikke får kontakt med T-we tjenesten. Da er det 3 valg:

Boksen får ikke internett, derav klarer den ikke å koble seg til T-we tjenesten. 

Boksen er ikke tilknyttet ett aktivt abonnement, og derav får ikke tilgang til tjenesten. 

Telenor har problemer med tjenesten. 

Anonymkode: da436...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Slått av, men ikke koblet fra? Vente, så koble til igjen. 

Anonymkode: f518c...b82

Prøvd det å

Anonymkode: b3e29...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boksen har ikke internett, så ville målt dBm og sett om routeren fikk kontakt med t-we boksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
trøndermann38 skrev (4 timer siden):

Boksen har ikke internett, så ville målt dBm og sett om routeren fikk kontakt med t-we boksen

Må man bruke coax kabel eller kan man bruke vanlig nettverkskabel? 

Anonymkode: b3e29...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...