AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Jeg har en stor kommodeskuff full av belter som det ikke er så lett å finne fram i. Jeg har prøvd å rulle dem sammen så det skal bli litt bedre orden, men fortsatt blir det ofte rot når jeg skal ha tak i de nederste. Hva slags system har du for dine belter og hvor mange dreier det seg om? Anonymkode: ed7c8...fbb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Wire på innsiden av skapdører. Anonymkode: a520d...84d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har en stor kommodeskuff full av belter som det ikke er så lett å finne fram i. Jeg har prøvd å rulle dem sammen så det skal bli litt bedre orden, men fortsatt blir det ofte rot når jeg skal ha tak i de nederste. Hva slags system har du for dine belter og hvor mange dreier det seg om? Anonymkode: ed7c8...fbb Jeg har kjøpt en sånn belte henger å har den på en knagg i garederoben Anonymkode: ff1c0...1f4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #8 Skrevet 28. mars 2023 Roci skrev (På 27.3.2023 den 15.22): Noe slikt som dette, kanskje? Lurt, men da trenger jeg flere kommodeskuffer. Eller kommoder🙈 Anonymkode: ed7c8...fbb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #9 Skrevet 28. mars 2023 Taluno skrev (6 timer siden): Kroker på innsiden av skapdør. Det hadde vært fint, men har skyvedører 🙄 Anonymkode: ed7c8...fbb
Taluno Skrevet 28. mars 2023 #10 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det hadde vært fint, men har skyvedører 🙄 Anonymkode: ed7c8...fbb I skyvedørsgarderoben så har jeg kroker på sideveggen til vesker. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #11 Skrevet 28. mars 2023 Taluno skrev (2 timer siden): I skyvedørsgarderoben så har jeg kroker på sideveggen til vesker. Får du plass til alle veskene der? Og forsvinner de ikke bak alle klærne? Skapet mitt er bare 50 cm dypt og de knaggrekkene jeg finner på nettet har bare 3-5 knagger. Da blir det jo veldig mange belter på hver knagg Anonymkode: ed7c8...fbb
Taluno Skrevet 28. mars 2023 #12 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Får du plass til alle veskene der? Og forsvinner de ikke bak alle klærne? Skapet mitt er bare 50 cm dypt og de knaggrekkene jeg finner på nettet har bare 3-5 knagger. Da blir det jo veldig mange belter på hver knagg Anonymkode: ed7c8...fbb Jeg får plass til alle mindre vesker ja. Har vel 7-8 vesker der. Men jeg henger også i høyden, man må ikke ha en knaggrekke, man kan sette opp enkeltknagger. Jeg har enkeltknagger for veske, enkeltknagger for belter, og enkeltknagger for jakker. Jeg tror ikke jeg har hatt knaggrekker på 7 år (siden jeg flyttet hit).
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #13 Skrevet 28. mars 2023 Tja: jeg har ett belte. Det hjelper jo. Anonymkode: 5a9d8...093
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #14 Skrevet 28. mars 2023 Taluno skrev (7 minutter siden): Jeg får plass til alle mindre vesker ja. Har vel 7-8 vesker der. Men jeg henger også i høyden, man må ikke ha en knaggrekke, man kan sette opp enkeltknagger. Jeg har enkeltknagger for veske, enkeltknagger for belter, og enkeltknagger for jakker. Jeg tror ikke jeg har hatt knaggrekker på 7 år (siden jeg flyttet hit). Da går det sikkert an å sette dem tettere ja 🙂 Hvor mange belter har du på hver knagg? Forsvinner de ikke fortsatt bak andre ting som henger der? eller er det bare meg som har veldig fullt skap 🙈 Anonymkode: ed7c8...fbb
Taluno Skrevet 29. mars 2023 #15 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da går det sikkert an å sette dem tettere ja 🙂 Hvor mange belter har du på hver knagg? Forsvinner de ikke fortsatt bak andre ting som henger der? eller er det bare meg som har veldig fullt skap 🙈 Anonymkode: ed7c8...fbb Jeg har 1-2 belter pr knagg, fordi jeg ikke har veldig mange belter. Beltene mine forsvinner jo ikke, siden jeg har de på innsiden av dør. På mine mest brukte jeans så har jeg beltet på buksa hele tiden utenom ved vask. Veskene forsvinner ikke veldig mye, jeg har alltid kåpe hengende ytterst mot beltene, så det er ganske lett dra den unna. Og jeg har veldig god oversikt over hvilke vesker jeg har, og vet hva som henger i skapet, og hvilke jeg vil bruke til de ulike anledningene. Men om det er veldig vanskelig få plass i skapet, kan du henge knagger ett annet sted? På siden av skapet eller kommoden? På innsiden av rom-døren? På veggen? 1
Roci Skrevet 29. mars 2023 #16 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Lurt, men da trenger jeg flere kommodeskuffer. Eller kommoder🙈 Anonymkode: ed7c8...fbb Hva med å sette flere sammenrullede belter på høykant i hvert rom? Da får du sikkert plass til en 4-5 belter i hvert av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #17 Skrevet 29. mars 2023 Roci skrev (2 timer siden): Hva med å sette flere sammenrullede belter på høykant i hvert rom? Da får du sikkert plass til en 4-5 belter i hvert av dem. Det kunne sikkert gått fint med de smale, men ganske mange er av den litt bredere typen Anonymkode: ed7c8...fbb
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #18 Skrevet 29. mars 2023 Jeg er supernysgjerrig på hvor mange belter du egentlig har 🙈 Anonymkode: fc407...c51 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #19 Skrevet 29. mars 2023 Taluno skrev (4 timer siden): Jeg har 1-2 belter pr knagg, fordi jeg ikke har veldig mange belter. Beltene mine forsvinner jo ikke, siden jeg har de på innsiden av dør. På mine mest brukte jeans så har jeg beltet på buksa hele tiden utenom ved vask. Veskene forsvinner ikke veldig mye, jeg har alltid kåpe hengende ytterst mot beltene, så det er ganske lett dra den unna. Og jeg har veldig god oversikt over hvilke vesker jeg har, og vet hva som henger i skapet, og hvilke jeg vil bruke til de ulike anledningene. Men om det er veldig vanskelig få plass i skapet, kan du henge knagger ett annet sted? På siden av skapet eller kommoden? På innsiden av rom-døren? På veggen? Takk 🤗 Etter litt leting på nettet fant sånne lure belte-kroker og et håndklestativ som er akkurat 50 cm. Stativet passer akkurat på skapveggen. Med 4-5 kroker på hver stang tror jeg det blir plass til alle sammen. Stativet har stenger i litt forskjellig høde også, så det er lettere å se hvilke som henger hvor 😃 Tusen takk til alle som har kommet med gode forslag 🙂 Anonymkode: ed7c8...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #20 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er supernysgjerrig på hvor mange belter du egentlig har 🙈 Anonymkode: fc407...c51 Jeg må telle over når jeg skal henge de opp Nok til å fylle en kommodeskuff såpass at den ikke går helt igjen 🙈 Anonymkode: ed7c8...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå