Gjest Bente Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 Jenter dere kan booke bilett allerede idag på nettet, jeg vet ikke om jeg kan skrive hvor her men dere vet sikkert. Jeg var på Globen i torsdags det var nesten bare gutter der. La Bruce få masser av jenter i publiken da han kommer til Norge! :D . Bruce var helt super i Globen. Ikka gå glipp av dette!
Gjest Diva Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 Hm, det høres gøy ut! Har ikke vært på for mange konserter i mitt liv og jeg har funnet ut at jeg digger musikken til Brucer`n:)
Labella Skrevet 29. oktober 2002 #3 Skrevet 29. oktober 2002 Etter å ha vært på Springsteen-konsert på Valle Hovin ble jeg skikkelig fan! Han er bare en RÅ liveartist! Aldri i verden om jeg går glipp av denne konserten!!! Er du ikke fan fra før - gå på konserten likevel, kanskje du blir forelsket!!!
Gjest Bente Skrevet 29. oktober 2002 #4 Skrevet 29. oktober 2002 Priset skal vare 470:- ikke mer, så det er bedre å vente til bilettslepp 5 nov. På booking sider tar de nesten det dobble :o
Gjest Diva Skrevet 29. oktober 2002 #5 Skrevet 29. oktober 2002 Uæh! 480,-.....ehhhm... 470,- mener jeg. Jaja. Stor artist,- store priser..... Hvor kan jeg egentlig få kjøpt billetter ? Posten ? Evt. om du kan sende meg en pm? Kattepus : )
Gjest sandix Skrevet 29. oktober 2002 #6 Skrevet 29. oktober 2002 Bente: Kan du sende en PM til meg også? Ville gjerne hatt en link til et sted hvor jeg kan få tak i billetter.
Sannasol Skrevet 30. oktober 2002 #7 Skrevet 30. oktober 2002 Yeee... jeg vil også ha adr. til nett-booking-sted. Ehh... hvor mye dyrere er det da? Det blir jo uansett sikkert umulig å få biletter gjennom postens bilettservice. PM til meg???? PLIIIIS!!
Gjest Diva Skrevet 30. oktober 2002 #8 Skrevet 30. oktober 2002 Beeeeeenteeeee! Pliz kontakt oss da...... : )
Maeve Skrevet 30. oktober 2002 #9 Skrevet 30. oktober 2002 Please, send meg pm med linkadr hvor jeg får tak i billett til konserten! Er helfan av Bruce Springsteen. Har vært det i mange år. Musikken er knallbra!!!
Tilde Skrevet 30. oktober 2002 #10 Skrevet 30. oktober 2002 Meg også!!! Å det hadde vært så gøy!!! Har liksom "vokst opp" med han da. Hadde vært moro å fått moren min med på det... Vi har allerede vært på Tina Turner konsert sammenog det var kjempegøy! :D
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #11 Skrevet 31. oktober 2002 jammen jenter, bare gå til et postkontor, der selger de konsertbilletter... vanskeligere er det ikke!!!
Gjest eminel Skrevet 31. oktober 2002 #13 Skrevet 31. oktober 2002 Bruce er rå han 8) Skulle for alt i verden fått med meg den konserten... Må kjøpe billetter med det samma! Det er utsolgt i månedsvis før en stor konsert!!
Gjest Mr. Ikkeladerelurenå!!!! Skrevet 1. november 2002 #14 Skrevet 1. november 2002 Det vil forundre MEG MYE hvis det er mulig å bestille bill. til Springsteen FØR bill.salget starter (05.11.02). Dette høres for meg ut som forhåndssalg av bill. som vedkommende aktør IKKE er garantert å få... Kunne vært interessant å vite hvilket firma dette er .... (svartebørs)... MEN, hvis så fremt dette skulle være reelt så er Springsteen usansett verd min 1000,- LIVE ( har selv vært på 3 av 4 konserter i norge).
Gjest Berta Skrevet 5. november 2002 #15 Skrevet 5. november 2002 Men nå er'e utsolgt, gitt... Alt revet bort på 4 timer 12 minutter! Håper dere storfans var tidlig ute!
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #16 Skrevet 6. november 2002 #¤%&/)(f....."###RY¤#¤/&"# !! Jaja. Typisk at jeg alltid går glipp av sånt..... Man kan sikkert få kjøpt en billett av noen haier, men da koster de nok 1500,- eller noe tenker jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå