AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Noe så egoistisk, hæ? Gjøre ungene til koffertbarn fordi jeg ikke gidder å legge meg på rygg? Fyttih… jeg føler meg dritt. Gjør jeg det rette? Anonymkode: 14afb...719 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Nei, du skal ikke godta å bli voldtatt kun for å holde på en fyr. Hadde han verdt noe å samle på hadde du ikke kviet seg til å være intim med han. Anonymkode: 042c6...112 6 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Er det BARE fordi du ikke vil ha sex med ham lenger? Eller er det fordi du ikke vil/klarer å ha sex med ham og han ikke aksepterer dette? Og hva med grunnen til at du ikke "skræver med beina"? Spiller ikke det inn på avgjørelsen om å forlate ham? For å sette ting i perspektiv: Det var ei dame her som gikk fra mannen sin fordi han ikke ville gifte seg med henne. Hun hadde også barn, og sånn som hun fortalte det synes jeg det var riktig avgjørelse. Anonymkode: 6ea7d...372 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er det BARE fordi du ikke vil ha sex med ham lenger? Eller er det fordi du ikke vil/klarer å ha sex med ham og han ikke aksepterer dette? Og hva med grunnen til at du ikke "skræver med beina"? Spiller ikke det inn på avgjørelsen om å forlate ham? For å sette ting i perspektiv: Det var ei dame her som gikk fra mannen sin fordi han ikke ville gifte seg med henne. Hun hadde også barn, og sånn som hun fortalte det synes jeg det var riktig avgjørelse. Anonymkode: 6ea7d...372 Alle de gode kjærestefølelsene er søkk vekk og har vært borte i mange år. Ts Anonymkode: 14afb...719 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noe så egoistisk, hæ? Gjøre ungene til koffertbarn fordi jeg ikke gidder å legge meg på rygg? Fyttih… jeg føler meg dritt. Gjør jeg det rette? Anonymkode: 14afb...719 For en rar fremstilling av et vanskelig problem. Er det på denne måten du fremstiller andre vanskelige ting i livet også? 1. Tror du opprettet innlegget for å skape mer hat mit menn 2. Tror du opplever deg som et enormt stort offer Anonymkode: be56c...d22 5 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle de gode kjærestefølelsene er søkk vekk og har vært borte i mange år. Ts Anonymkode: 14afb...719 Da er det helt riktig å gå. Barna klarer seg Anonymkode: 0277a...f70 10 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, du skal ikke godta å bli voldtatt kun for å holde på en fyr. Hadde han verdt noe å samle på hadde du ikke kviet seg til å være intim med han. Anonymkode: 042c6...112 Sånn er det ikke. Det kan være 1000 grunner til å miste lysten. Anonymkode: 8521a...cc4 12 3
Sofie Maria Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en rar fremstilling av et vanskelig problem. Er det på denne måten du fremstiller andre vanskelige ting i livet også? 1. Tror du opprettet innlegget for å skape mer hat mit menn 2. Tror du opplever deg som et enormt stort offer Anonymkode: be56c...d22 syns TS er smart jeg 👍🏻. Hun ser det fra sin vei, men tenker også på barna ! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Er man sammen for ungenes skyld, så gjør man dem en bjørnetjeneste. De merker den dårlige stemningen mellom far og mor, og hører kranglingen. Det er bedre at de har to lykkelige hjem 😊 Nå er det så vanlig med skilte foreldre, så om dere samarbeider bra så lider de ikke noe mer nød enn om dere hadde holdt sammen og han hadde "krevd" sex Anonymkode: 911e0...b8e 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sånn er det ikke. Det kan være 1000 grunner til å miste lysten. Anonymkode: 8521a...cc4 Sikkert, men det er forskjell på å ikke ha lyst og direkte kvie seg for sex? Om jeg ikke har så lyst på sex i utgangspunktet, så kan jeg bli tent om han gjør de riktige tingene, jeg er "åpen" for det liksom. Men om man ikke er glad i hverandre på riktig måte... da føles det som et overgrep å skulle tvinge seg selv til sex. Og det er helt uholdbart i lengden. Anonymkode: 6f908...55f 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sikkert, men det er forskjell på å ikke ha lyst og direkte kvie seg for sex? Om jeg ikke har så lyst på sex i utgangspunktet, så kan jeg bli tent om han gjør de riktige tingene, jeg er "åpen" for det liksom. Men om man ikke er glad i hverandre på riktig måte... da føles det som et overgrep å skulle tvinge seg selv til sex. Og det er helt uholdbart i lengden. Anonymkode: 6f908...55f Jeg synes du skriver noe veldig klokt og viktig her om at man er mye mer er åpen for å få lyst når forholdet er bra. Det kommer man langt med. Allikevel vil jeg stå fast ved at folk kan ha ulike grunner for å kvie seg for sex, også. TS skriver for lite til at jeg klarer å bedømme det. Anonymkode: 8521a...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 Sofie Maria skrev (36 minutter siden): syns TS er smart jeg 👍🏻. Hun ser det fra sin vei, men tenker også på barna ! Forstår at du er typen som tar alle kvinner i forsvar uten å stille et eneste kritisk spørsmål til måten det blir lagt frem på. Forstå det de som vil, men det er faktisk kontraproduktivt å bedrive denne "vi heier på deg, ubetinget". Legg til grunn at det er ganske mange studier problemer / utfordringer i nære relasjoner. Og det bryter veldig med "vi heier på deg, ubetinget" ideologien/filosofien".. Faktisk viser de synonymt at de aller fleste konflikter i et hjem er gjensidige mellom partene. Hvilke mennesketyper(personligheter) er det som kommer i denne "pliktsex-fella?" Er det de som aktivt tar ansvar for å vedlikeholde et godt seksualliv eller de passive tror du? Det siste avsnittet er forøvrig et tema som bør tas opp for diskusjon. Anonymkode: be56c...d22 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 Måten du formulerer deg på lyser troll LANG vei Anonymkode: 29f73...dce 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Forstår at du er typen som tar alle kvinner i forsvar uten å stille et eneste kritisk spørsmål til måten det blir lagt frem på. Forstå det de som vil, men det er faktisk kontraproduktivt å bedrive denne "vi heier på deg, ubetinget". Legg til grunn at det er ganske mange studier problemer / utfordringer i nære relasjoner. Og det bryter veldig med "vi heier på deg, ubetinget" ideologien/filosofien".. Faktisk viser de synonymt at de aller fleste konflikter i et hjem er gjensidige mellom partene. Hvilke mennesketyper(personligheter) er det som kommer i denne "pliktsex-fella?" Er det de som aktivt tar ansvar for å vedlikeholde et godt seksualliv eller de passive tror du? Det siste avsnittet er forøvrig et tema som bør tas opp for diskusjon. Anonymkode: be56c...d22 Og hvilke personlighetstyper tror du står i størst fare for at partneren slutter å ville ha sex med dem? Er det de som aktivt tar ansvar for å vedlikeholde en god hverdag, en god relasjon på alle områder, eller er de passive? Anonymkode: 6f908...55f 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 åpent forhold? Få den sexen og intimiteten du trenger (og samme for ham selvsagt) fra noen andre, mens dere holder sammen som familie overfor barna? Anonymkode: 73922...147
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #18 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er man sammen for ungenes skyld, så gjør man dem en bjørnetjeneste. De merker den dårlige stemningen mellom far og mor, og hører kranglingen. Det er bedre at de har to lykkelige hjem 😊 Nå er det så vanlig med skilte foreldre, så om dere samarbeider bra så lider de ikke noe mer nød enn om dere hadde holdt sammen og han hadde "krevd" sex Anonymkode: 911e0...b8e Bare som et Ps. Man kan ha lykkelige foreldre og et lykkelig hjem selv om sex ikke er en del av foreldrenes relasjon. Å ikke ha sex betyr ikke «krangling og dårlig stemning». Anonymkode: d4d53...630 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #19 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Bare som et Ps. Man kan ha lykkelige foreldre og et lykkelig hjem selv om sex ikke er en del av foreldrenes relasjon. Å ikke ha sex betyr ikke «krangling og dårlig stemning». Anonymkode: d4d53...630 Ja...men det forutsetter at ingen av foreldrene er interesserte i sex da. Hvis det er kun den ene parten, så blir det fort gnisninger, og jeg har inntrykk av at dette oftest er problemstillingen. Anonymkode: 6f908...55f 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #20 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, du skal ikke godta å bli voldtatt kun for å holde på en fyr. Her er det igjen, ja. Du snur det helt på hodet, hun ligger med mannen fordi hun ikke vil at han skal dra. Det er motsatt av voldtekt, ha heller respekt for de som virkelig blir voldtatt! Anonymkode: 802a5...fae 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå