AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Jeg er på dag 36 i syklusen (uvanlig lenge for meg), sex var for 16 dager siden. Jeg kan ikke med sikkerhet vite nøyaktig når eggløsning var. Har i ca 6 dager hatt symptomer som murringer/stikninger, trøtthet, og løper på do hele tiden fordi det føles som mensen kommer. Økt utflod. Jeg ønsker å være så sikker som mulig når jeg tester, så jeg lurte på om jeg bør vente noen dager til og ta den vanlige testen, eller om jeg bør ta den "tidlig"? Anonymkode: e24e7...32e
Snubi Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Kjøp tidlig du, så er du sikker 🙂 Det er en som heter tidlig MED ukesindikator.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Snubi skrev (1 time siden): Kjøp tidlig du, så er du sikker 🙂 Det er en som heter tidlig MED ukesindikator. Hm, ja jeg kan gjøre det, evnt vente et par ekstra dager Er det virkelig så stor forskjell på de to testen altså? Anonymkode: e24e7...32e
Snubi Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Usikker på om det egentlig er så stor forskjell 😅 Bare kjøpte tidlig selv for å være sikker. Fikk positiv på den tidlige 11DPO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå