AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Jeg hadde sex en dag før jeg skulle fått mensen, det er nå to dager siden og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Han kom inni meg. Kan jeg ha blitt gravid siden ikke mensen har kommet? Anonymkode: e63db...63b
Sofakona Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Om du ikke hadde eggløsning noen av de dagene..da er du ikke gravid. Har du normalt syklus?
Girlyyy16 Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): Om du ikke hadde eggløsning noen av de dagene..da er du ikke gravid. Har du normalt syklus? Har alltid fått mensen dagen det er ventet
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Just now, Girlyyy16 said: Har alltid fått mensen dagen det er ventet Kroppen er ikke en maskin. Så det kan du dessverre ikke belegge deg på at alt skjer på samme tidspunkt hver gang. Oppsøk eventuelt lege. Anonymkode: f80da...0d1
Snubi Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Oddsen for at du er gravid to-tre dager før forventet mens er liten. Gjennomsnittet for eggløsning er 14 dager før forventet mens. Men, det er også en veeeeeldig liten odds for at du kan bli det, men den er liten 🙂 husker jeg leste om det når vi prøvde, og det var slik å forstå at den sjansen var så liten at den ikke er så mye å tenke på. kontakt eventuelt lege som noen andre skrev over her
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Svært lite sannsynlig at du har hatt eggløsning så tett opp mot menstruasjon. Mer sannsynlig at ubevisstheten din tuller med deg og skaper tanker rundt graviditet siden han kom inni deg, og dermed gjør dette at mensen ikke kommer når den skal. Veldig vanlig. Anonymkode: 02c4d...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå