AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Hva bruker dere til deres 5åringer (barnehage)? Dressen her har sett sine bedre dager. Så må ha ny siden det fortsatt kan være snø, påsken står for tur osv. Kjøper da en str større siden barnet heller mellom to. Så vil at vinterklærne skal kunne brukes neste sesong også (med mindre veksten skyter i fart…). Ville dere valgt dress eller jakke+bukse? Noen som har erfaring og evt fordeler/ulemper. Anonymkode: fc499...8c9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 De fleste har vel dress er min erfaring. Har også valgt dress til min i den alderen, gikk over til bukse og jakke i 2. klasse. Anonymkode: b8758...fd9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 De bruker som regel dress, men mange har jo ett sett av hvert.... En dress og et todelt. Sånn sett så kan du jo velge hva du kjøper nå ettersom hva du finner på salg kanskje, siden du ikke er garantert at det passer til høsten - også kjøper du nytt av det andre i høst? Anonymkode: b0dd6...e66
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): De bruker som regel dress, men mange har jo ett sett av hvert.... En dress og et todelt. Sånn sett så kan du jo velge hva du kjøper nå ettersom hva du finner på salg kanskje, siden du ikke er garantert at det passer til høsten - også kjøper du nytt av det andre i høst? Anonymkode: b0dd6...e66 Jeg tror egentlig at barnet kommer til å kunne bruke samme størrelse neste sesong også. Jeg har også tenkt at det er dress de bruker nå. Men har ikke fulgt noe spesielt med på hva kullet over bruker. Derfor jeg ble litt usikker på hva som er normalt. Anonymkode: fc499...8c9
Gjest MOD Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Vi har nesten i alle år hatt begge deler, en dress i barnehagen, og bukse/jakke hjemme. Stort sett er dressen fra barnehagedagen litt fuktig fra bruk, og det uansett har vært godt med ei tørr bukse hvis vi skulle ut hjemme på ettermiddagen. Pluss at vi aldri trenge å ta med så mye klær frem og tilbake
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Med eldste mann har vi akkurat byttet til todelt. 2 klassing. Minstemann insisterte på todelt da dressen måtte byttes ut og trives mye bedre med det. 5åring Anonymkode: 6d59c...3fa
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Vanligste er vel å gå over rundt skolestart. Anonymkode: 03e8d...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå