AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Blir dere aldri sjalu? Anonymkode: 2460c...4b6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Faktisk ikke. De har kjent hverandre siden de var 4 år og er nå 35. Jeg har også kjent dem siden jeg var 14 år og aldri opplevd noe mer enn bare vennskap mellom dem. Min samboer kan fint dra på turer med sin bestevenninne uten at jeg sender det en tanke. Anonymkode: 34475...9c9 11
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Nei. Hvorfor skulle jeg det? Jeg har også venner. Anonymkode: e9358...e32 6
Goodtimes Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Min aller beste og nærmeste venn er ei dame på samme alder som meg. Vi har hatt god kontakt siden ungdomsskolen og er i dag 33 år. Dette fortalte jeg kjæresten min før vi ble seriøs og hun aksepterte selvfølgelig at jeg hadde en så god venn i det motsatte kjønn. Dama mi har også en kompis hun er veldig nær uten at dette byr på problemer for meg. Handler vel mer om temaet å stole på sin kjæreste tenker jeg 🙂 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Vi har flere venner, og ikke minst nære kollegaer, av motsatt kjønn. Har virkelig aldri vært sjalu. Hvorfor tror du man må være det? Han har jo valgt meg. Vil han være utro får han det vel til. Og det blir mulig også mer fristende for de som må forholde seg til regler når det gjelder omgang med det motsatte kjønn. Og så har vel ca 20% av menn bifile tendenser. Skal han holde seg unna menn også? Det blir jo ganske ensomt etterhvert. Anonymkode: 8433f...a1c 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Sikkert stygt å dumpe inn i tråden med, men min mann og min bestekompis sin kone BURDE definitivt vært sjalu, for vi har et vennskap som er litt for intenst. Ektefellene våre er av typen som har bestemt seg for å ikke være sjalu av prinsipp, så det er jo flaks for oss som sexter og tafser på hverandre i smug. Anonymkode: 4bc23...9ce 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Sikkert stygt å dumpe inn i tråden med, men min mann og min bestekompis sin kone BURDE definitivt vært sjalu, for vi har et vennskap som er litt for intenst. Ektefellene våre er av typen som har bestemt seg for å ikke være sjalu av prinsipp, så det er jo flaks for oss som sexter og tafser på hverandre i smug. Anonymkode: 4bc23...9ce Selvfølgelig er de ikke sjalu, de er opptatt med å gjøre akkurat det samme som dere bak deres rygg. Anonymkode: cb136...881 3
Fremmed fugl Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert stygt å dumpe inn i tråden med, men min mann og min bestekompis sin kone BURDE definitivt vært sjalu, for vi har et vennskap som er litt for intenst. Ektefellene våre er av typen som har bestemt seg for å ikke være sjalu av prinsipp, så det er jo flaks for oss som sexter og tafser på hverandre i smug. Anonymkode: 4bc23...9ce Er du sikker på at dem ikke er sjalu, men syns at det er flaut... da man er svak og har problemer hvis man er sjalu? 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Blir dere aldri sjalu? Anonymkode: 2460c...4b6 Nei. Har selv også en bestevenn av motsatt kjønn. Aldri sett noen grunn til å bli sjalu pga partner sine venner. Vi er voksne. Anonymkode: 8a14d...9db 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert stygt å dumpe inn i tråden med, men min mann og min bestekompis sin kone BURDE definitivt vært sjalu, for vi har et vennskap som er litt for intenst. Ektefellene våre er av typen som har bestemt seg for å ikke være sjalu av prinsipp, så det er jo flaks for oss som sexter og tafser på hverandre i smug. Anonymkode: 4bc23...9ce Flott at du koser deg i din lille fantasiverden 😅 Anonymkode: 8433f...a1c 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Aldri sjalu, for jeg vet veldig godt han ikke har lyst på henne, og er 100% trygg på dama, en av grunnene jeg er så trygg er pga hun er veldig åpen om noen hun kjenner tråkker over grenser, og de har blitt blokkert med en gang. Og hvorfor skulle jeg bli sjalu når det ikke finnes seksuell spenning. Hadde hun derimot gang på gang prioritert han foran meg, så kunne jeg nok blitt litt sjalu, men da sjalu på vennskapet, ikke fordi jeg hadde trodd de hadde en greie Anonymkode: 44f08...74d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 Nei. Jeg er glad han har en bestevenninne! Jeg har såklart blitt kjent med henne, og jeg skjønner godt hvorfor de fungerer så bra som venner. Jeg stoler på mannen min, og på vennene våre. Hvorfor skulle jeg være sjalu? Mannen min har valgt meg, og han velger hver dag å fortsette å være med meg. Anonymkode: a2499...5f2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Faktisk ikke. De har kjent hverandre siden de var 4 år og er nå 35. Jeg har også kjent dem siden jeg var 14 år og aldri opplevd noe mer enn bare vennskap mellom dem. Min samboer kan fint dra på turer med sin bestevenninne uten at jeg sender det en tanke. Anonymkode: 34475...9c9 Et øyeblikk trodde jeg du var min beste venn, for vi er også 35, og kjent hverandre siden vi var 4. Har dog mine STERKE tvil om at han henger på KG Så ja, jeg er kvinne med en mannlig bestevenn, jeg er gift og han er snart gift. Ikke et problem, ikke en gang et tema. Min mann er ikke vestlig, og der han er fra er det mer vanlig å ha venner av motsatt kjønn enn av samme kjønn, så han synes vi nordmenn er kjemperar som er så opphengt i dette her. Anonymkode: 8d1f5...92d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 Nope. Var det i starten av forholdet, da vi var typ 18/19 år, men nei. Jeg tenker at når de har vært venner siden de var pittesmå og det aldri har vært en greie mellom dem, så er det liten sjanse for at noe skjer. 🤷🏻♀️ Anonymkode: bfb8f...712
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Selvfølgelig er de ikke sjalu, de er opptatt med å gjøre akkurat det samme som dere bak deres rygg. Anonymkode: cb136...881 Hehe, ja, det hadde ikke gjort meg noe. Jeg vil jo egentlig ha bestekompisen min, fordi mannen min etterhvert har vist seg å være en dårlig mann. Bestekompisen min er forelsket i meg, men samtidig vil han ikke bryte med mor til sine barn, som han også elsker. Fremmed fugl skrev (36 minutter siden): Er du sikker på at dem ikke er sjalu, men syns at det er flaut... da man er svak og har problemer hvis man er sjalu? Det kan godt hende de egentlig er sjalu, men ikke viser det utad. Anonymkode: 4bc23...9ce
Disney Adult Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 Nei ikke egentlig, jeg har også kompiser som jeg henger med.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 Jeg hadde ikke likt det. Anonymkode: 02820...395 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #18 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde ikke likt det. Anonymkode: 02820...395 Du stoler ikke på mannen din? En bekjent av meg gikk fra kona for en annen mann, holder du han også borte fra mannlige venner, for sikkerhets skyld? Anonymkode: 8433f...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #19 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir dere aldri sjalu? Anonymkode: 2460c...4b6 Var det litt heeeelt i starten, da jeg ikke kjente denne venninna så godt. Så ble vi bedre kjent og forholdet med min mann utviklet seg og ble sterkere så sjalusien forsvant fort. Anonymkode: 64064...cfa
Snok1 Skrevet 28. mars 2023 #20 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir dere aldri sjalu? Anonymkode: 2460c...4b6 Nei. Hun elsker meg, og viser det med hele seg. Ingenting å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå