AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Er du fornøyd? Måtte du begynne å bruke Bulder som dagligbank også, f.eks begynne å sette lønnen din inn der? Vil det bli tungvint hvis man f.eks skal bli garantist for voksne barns0l ån på et senere tuidspunkt, fordi det blir vanskeligere å få lån der enn i f eks DnB og fordi de er selvbetjent så det er vanskelig å få snakke med en saksbehandler? Andre ting man må tenke på før man evt bytter? Jeg kan spare flere tusen i mnd ved å bytte, så jeg er veldig fristet..... Anonymkode: 8ff68...cb6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du fornøyd? Måtte du begynne å bruke Bulder som dagligbank også, f.eks begynne å sette lønnen din inn der? Vil det bli tungvint hvis man f.eks skal bli garantist for voksne barns0l ån på et senere tuidspunkt, fordi det blir vanskeligere å få lån der enn i f eks DnB og fordi de er selvbetjent så det er vanskelig å få snakke med en saksbehandler? Andre ting man må tenke på før man evt bytter? Jeg kan spare flere tusen i mnd ved å bytte, så jeg er veldig fristet..... Anonymkode: 8ff68...cb6 Vi er absolutt fornøyd. Flyttet boliglånet fra DNB til Bulder for noen år siden. Lønnskonto, fond etc etc har vi andre steder. Har en sparekonto/buffer hos Bulder. Får utbytte nå på 6000👍🏻 Vet Desverre ikke prosessen for å stille som kausjonist etc da det ikke har vært relevant for oss. Vi har hatt et 100% problemfritt kundeforhold. Anonymkode: 3a2a0...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Samme erfaring som over. Veldig fornøyd. Hvis du skal være kausjonist for barn, så søker de eget lån i den banken de velger, og de tar kun sikkerhet i deres bolig, så har ingenting å si hvor dere har lånet da. Anonymkode: 0b345...b7d
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Takk for svar! Da skal jeg gå for dette Anonymkode: 8ff68...cb6
Million Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 (endret) Jeg har boliglånet mitt og en sparekonto hos Bulder Bank, men beholdt dagligbanken min med brukskonto + div hos Dnb. Bulder Bank tilbyr deg bankkort gratis (uten årsgebyr) det første året, deretter må du begynne og betale årsgebyr for det. Jeg sa opp mitt da første året var omme, siden jeg ikke bruker Bulder som brukskonto-bank. Er veldig godt fornøyd med rentene i Bulder på boliglån og det er ok rente også på sparekonto. Finnes vel bedre sparerenter der ute et sted kanskje, men da er det ofte betingelser involvert også som bindetid og begrensninger på antall uttak osv. Det er det ikke hos Bulder. Endret 27. mars 2023 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå