AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Skrevet 27. mars 2023 Møtte en mann fra Tinder i går på tur-date. Kom hjem, og fikk ingen melding. Han hadde ikke slettet matchen på Tinder. I 22-tiden sendte jeg han en melding om at jeg ikke følte meg klar for å date noen og at jeg ville ta pause i dating. Da slettet han matchen. Men: Hvorfor sa han ikke bare etter turen at han ikke var interessert? Eller bare slette matchen rett etter turen vår? Skjønner meg ikke på menn, han er ikke interessert, men beholder matchen på Tinder Anonymkode: 949da...d2a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Det kan jo hende at han var interessert, men der var jo ikke du, så da er det ikke noe mer å tenke på. Anonymkode: a59a1...e7b 39 3
Exinferis Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Uten å ha noe info om hvordan daten gikk: Fordi han sikkert fremdeles var interessert og sikkert litt skuffa (når du sendte meld) Og i stedet for å si noe dumt - så sa han ingenting. 12
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan jo hende at han var interessert, men der var jo ikke du, så da er det ikke noe mer å tenke på. Anonymkode: a59a1...e7b Han hadde vel ikke vært stille hele dagen etter daten og latt være å takke for daten hvis han var interessert? 🤔 Ts Anonymkode: 949da...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han hadde vel ikke vært stille hele dagen etter daten og latt være å takke for daten hvis han var interessert? 🤔 Ts Anonymkode: 949da...d2a Er det noe vits i å spekulere i det nå? Du avviste ham. Anonymkode: a59a1...e7b 24 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Hva er det å ikke skjønne? Folk tør jo ikke si at de er interesserte en gang, og å gi avslag er heller ikke lett. Du ventet jo i det lengste selv? Anonymkode: 3b4bd...256 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det å ikke skjønne? Folk tør jo ikke si at de er interesserte en gang, og å gi avslag er heller ikke lett. Du ventet jo i det lengste selv? Anonymkode: 3b4bd...256 Det er jo bare for ham å sende melding om avslag på en fin måte. Mye bedre det enn at jeg skal gå å lure en hel dag eller mer. Det var jo grunnen til at jeg sendte avslag, fordi jeg ble veldig usikker pga. at han var stille, og tenkte da automatisk at han ikke var interessert i det hele tatt. Ts Anonymkode: 949da...d2a 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Så du løy? Du ønsker ikke en pause i dating? Og du kunne tenkt deg å møte han igjen? Fordi han ikke sendte deg melding etter daten, så valgte du å avise han, for så å bli sur for at han ikke svarte på avslaget? Anonymkode: 86d6a...37f 29 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du løy? Du ønsker ikke en pause i dating? Og du kunne tenkt deg å møte han igjen? Fordi han ikke sendte deg melding etter daten, så valgte du å avise han, for så å bli sur for at han ikke svarte på avslaget? Anonymkode: 86d6a...37f TS virker ikke helt i vater her, nei. Tenkte akkurat det samme som deg. Anonymkode: 68eb9...c23 21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo bare for ham å sende melding om avslag på en fin måte. Mye bedre det enn at jeg skal gå å lure en hel dag eller mer. Det var jo grunnen til at jeg sendte avslag, fordi jeg ble veldig usikker pga. at han var stille, og tenkte da automatisk at han ikke var interessert i det hele tatt. Ts Anonymkode: 949da...d2a Hæ? Du avviste han fordi du var redd han skulle avvise deg fordi han ikke hadde sendt melding på like lang tid som du ikke hadde sendt melding? Anonymkode: ee86a...a35 21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du løy? Du ønsker ikke en pause i dating? Og du kunne tenkt deg å møte han igjen? Fordi han ikke sendte deg melding etter daten, så valgte du å avise han, for så å bli sur for at han ikke svarte på avslaget? Anonymkode: 86d6a...37f Men jeg var jo sikker på at han ikke var interessert. Ble som sagt usikker fordi han var stille. Daten var ferdig 12.00 og jeg sendte melding i 22-tiden. Er det ikke vanlig at mannen takker for daten hvis han er interessert? 🤔 Ts Anonymkode: 949da...d2a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg var jo sikker på at han ikke var interessert. Ble som sagt usikker fordi han var stille. Daten var ferdig 12.00 og jeg sendte melding i 22-tiden. Er det ikke vanlig at mannen takker for daten hvis han er interessert? 🤔 Ts Anonymkode: 949da...d2a Du kunne også ha sendt en melding, så hadde funnet ut om han var interessert i stedet for å bare gå ut i fra at han ikke var det. Dette blir for dumt. Du kan miste bra menn ved å holde på og tulle sånn. Anonymkode: a59a1...e7b 15 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg var jo sikker på at han ikke var interessert. Ble som sagt usikker fordi han var stille. Daten var ferdig 12.00 og jeg sendte melding i 22-tiden. Er det ikke vanlig at mannen takker for daten hvis han er interessert? 🤔 Ts Anonymkode: 949da...d2a Prøv å snu på det? Hvis du leser denne tråden, så ser du at det er delte meninger om hvem som skal gjøre hva. Anonymkode: 3b4bd...256 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg var jo sikker på at han ikke var interessert. Ble som sagt usikker fordi han var stille. Daten var ferdig 12.00 og jeg sendte melding i 22-tiden. Er det ikke vanlig at mannen takker for daten hvis han er interessert? 🤔 Ts Anonymkode: 949da...d2a Du var sikker, men usikker? Kanskje han tenker som deg? "hun sender nok en melding og takker for daten om hun er interessert" *venter hele dagen* - *mottar avvisning og sletter matchen*. = sånn går nu dagan, og begge er fortsatt single i evigheten. Anonymkode: ee86a...a35 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kunne også ha sendt en melding, så hadde funnet ut om han var interessert i stedet for å bare gå ut i fra at han ikke var det. Dette blir for dumt. Du kan miste bra menn ved å holde på og tulle sånn. Anonymkode: a59a1...e7b OK, jeg tar det til meg. Jeg burde bare ha spurt. Men tenker jo at han hadde gitt lyd fra seg hvis han følte kjemi. Men jeg får lære av det til neste gang. Tar rådet til meg! Ts Anonymkode: 949da...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du var sikker, men usikker? Kanskje han tenker som deg? "hun sender nok en melding og takker for daten om hun er interessert" *venter hele dagen* - *mottar avvisning og sletter matchen*. = sånn går nu dagan, og begge er fortsatt single i evigheten. Anonymkode: ee86a...a35 Huff da. Ja, ser den. Jeg lærer av dette. Ts Anonymkode: 949da...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 Ehh, i all verden... Avvise en fyr fordi han ikke "takket for daten"?? Er vel ikke sikkert at alle gjør det samme dag? Seriøst tilfelle av overtenking synes jeg.... Anonymkode: 6f0aa...048 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #18 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ehh, i all verden... Avvise en fyr fordi han ikke "takket for daten"?? Er vel ikke sikkert at alle gjør det samme dag? Seriøst tilfelle av overtenking synes jeg.... Anonymkode: 6f0aa...048 Men hvor raskt er det vanlig å gi lyd fra seg da, hvis han var interessert? Anonymkode: 949da...d2a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #19 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvor raskt er det vanlig å gi lyd fra seg da, hvis han var interessert? Anonymkode: 949da...d2a Det er ikke noe fasit for det, derfor er det bedre å ta kontakt selv. Ihvertfall hvis man er en krisemaksimerer. Anonymkode: a59a1...e7b 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #20 Skrevet 27. mars 2023 Du sendte melding om at du tok pause fra dating, men forventer at han skal gi uttrykk for om han er interessert eller ikke? Det henger da ikke på greip. En er vel ikke tvunget til å sende melding å takke for turen samme dag? Kanskje han ville vente noen dager før han spurte om en ny tur eller noe annet? Men nå slapp han jo det, siden du avviste han. Anonymkode: feeef...ce8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå